Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت ملی نفت ایران 953 پروژه عام‌المنفعه با اعتبار 1460 میلیارد تومان در استان خوزستان تعریف کرده که تاکنون با هزینه‌کرد 717 میلیارد تومان، 162 پروژه آن را تکمیل و عملیاتی کرده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، بابک دارابی، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در نشست هماهنگی بازسازی و جبران خسارت شهرها و روستاهای نفت‌خیز آسیب‌دیده از سیل استان خوزستان که دیروز (سه‌شنبه، 12 شهریورماه) به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه با وحدت رویه‌ای که بین دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان و مجموعه نفت وجود دارد، پروژه‌های تعریف شده درباره بازسازی مدارس، مراکز بهداشتی و درمانی و واحدهای مسکونی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه وزارت نفت از گذشته تاکنون به محیط پیرامون خود و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی توجه داشته است، ادامه داد: با توجه و نگاه ویژه وزیر نفت و تاکیدات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، پروژه‌های مرتبط با بازسازی مناطق سیل‌زده استان خوزستان با اولویت بالا در دستور کار قرار دارد و بخش دیگری از تعهدهای شرکت ملی نفت در این زمینه در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.
نشست هماهنگی بازسازی و جبران خسارت شهرها و روستاهای نفت‌خیز آسیب‌دیده از سیل استان خوزستان به منظور ایجاد هماهنگی بین بخشی و انسجام دستگاه‌ها در مسیر استفاده بهینه از منابع تشکیل شد تا ضمن بررسی پیشرفت پروژه‌های تعریف‌شده، پیشنهادها و نظرات فرمانداران شهرستان‌ها نیز درباره پروژه‌ها مطرح و بررسی شود. در این نشست، مدیران ارشد و نمایندگان استانداری، فرمانداری شهرهای آسیب‌دیده از سیل، بنیاد مسکن، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، دانشگاه علوم پزشکی آبادان و ... در استان خوزستان، از حمایت‌های وزارت نفت در بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل امسال در این استان قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا عطایی در دیدار با فرماندار شیروان با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب در شهر‌ها و روستا‌ها و طرح‌های در حال اجرای شهرستان شیروان گفت: در شهرستان شیروان سالانه بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب آب از منابع آبی این شهرستان استحصال و در مخازنی با حجم ۳۲ هزار مترمکعب ذخیره سازی می‌شود و پس از گندزدایی از طریق ۱۳۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرای این شهرستان افزود: برای اتمام طرح‌های ناتمام این شهرستان، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه به طرح‌های امسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: اولین گام شرکت در سال ۱۴۰۳ اتمام طرح‌های نیمه تمام است و در تعریف پروژه‌های جدید نیز اولویت با شهر‌ها و روستا‌هایی است که مشکلات بیشتری دارند.
دولت اسماعیل زاده فرماندار شهرستان شیروان نیز در این دیدار افزود: در این شهرستان طرح‌های آبرسانی در حال اجرا را به وضوح مشاهده می‌شود و این نشان دهنده‌ی عزم راسخ شرکت آبفا برای رفع مشکلات مردم و خدمات رسانی مطلوب به آن‌ها است.
اسماعیل زاده افزود: در سال ۱۴۰۲ ما بیشترین اعتبار را به آبرسانی اختصاص دادیم و در سال جدید نیز با توجه به نیاز آبی که در شهر‌ها و روستا‌ها مشاهده می‌شود سعی خواهیم کرد همچون گذشته اعتبارات بیشتری به موضوع آبرسانی اختصاص دهیم.
شهرستان شیروان دارای ۵ شهر و ۱۳۴ روستا در مجموع، ۶۶ هزار مشترک آب دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی