Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی آزادراههای کشور، بهنام داودی در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض در قطعه چهارم آزادراه تبریز ارومیه به همراه دو آزادراه دیگر خبر داد و گفت:  پرداخت عوارض در سه آزادراه قزوین – رشت، بندر شهید رجایی – بندر عباس و قطعه چهارم آزادراه ارومیه – تبریز الکترونیکی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: عملیات نصب و تجهیز این سه آزادراه نیز به طور کامل انجام شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به زودی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی در این سه آزادراه اجرایی خواهد شد.
داودی اظهار داشت: با الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در سه آزادراه قزوین - رشت، بندر شهید رجایی – بندر عباس و قطعه چهارم آزادراه ارومیه – تبریز، تعداد آزادراه‌های مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی به هفت مسیر افزایش پیدا می‌کند.
مدیرکل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور، درباره معیارهای انتخاب اولویت آزادراه‌ها برای پیوستن به طرح ETC توضیح داد: این آزادراه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده انتخاب شده‌اند. انتخاب چهار مسیر اول به این دلیل بود که آزادراه‌های تهران – قم، تهران – ساوه، کرج – قزوین و قزوین – زنجان زیر نظر و مدیریت سازمان راهداری بودند.
داودی افزود: به همین دلیل هم تصمیم بر آن شد تا در گام نخست، چهار آزادراهی را انتخاب کنیم که مدیریت آن‌ها با سازمان راهداری است تا مرحله آزمایشی را انجام دهیم و سپس بازخورد و نتایج آن را در سایر آزادراه‌های بخش خصوصی اعمال کنیم.
سیستم عوارض آزادراه بندر عباس – بندر شهید رجایی در مسیر الکترونیکی شدن
او با بیان این مطلب که در فاز دوم هم آزادراه‌های دولتی در اولویت هستند، تصریح کرد: مدیریت آزادراه بندر عباس – بندر شهید رجایی هم بر عهده سازمان راهداری است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در فاز دوم برای الکترونیکی شدن پرداخت عوارض آزادراهی در این مسیر اقدام کنیم.
داودی خاطرنشان کرد: با به اجرایی شدن طرح ETC در چهار آزادراهی که در اولویت نخست قرار داشتند، به زودی این طرح در یازده آزادراه دیگر که در اولویت دوم دسته‌بندی شده‌اند، هم اجرایی خواهد شد.
دریافت الکترونیکی عوارض در 11 + 2 آزادراه دیگر 
به گفته داودی، یازده آزادراه قزوین – رشت، زنجان – تبریز، مشهد – باغچه، تهران – پردیس، قم – کاشان، کاشان – نطنز، نطنز – اصفهان، ساوه – سلفچگان، ارومیه – تبریز، کنار گذر شمالی مشهد، بندر عباس – بندر شهید رجایی، یازده آزادراهی هستند که در مرحله دوم به سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز خواهند شد. 
مدیرکل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور افزود: دو آزادراه دیگر شامل آزادراه تهران – شمال و آزادراه شهید همت هم به این 11 مسیر اضافه شده‌اند که پرداخت عوارض در این آزادراه‌ها از ابتدای بهره‌بردای فقط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

46

کد خبر 1296344

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جاده استان آذربایجان غربی استان آذربایجان شرقی لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس سینمای ایران حسن روحانی محمدجواد ظریف بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد