Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:02:22 GMT

برادران «هازارد» از فهرست تیم ملی بلژیک خط خوردند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۹۶۱۴

برادران «هازارد» از فهرست تیم ملی بلژیک خط خوردند

ادن و تورگان هازارد روز گذشته برای تست پزشکی خود را به کمپ تمرینی تیم ملی بلژیک در منطقه توبیز معرفی کردند و نتایج این تست حاکی از آن بود که ادن با مصدومیت کشیدگی ماهیچه مواجه بوده و بردار کوچک وی نیز از ناحیه دنده دچار آسیب‌دیدگی است.

گراقیمت‌ترین خرید فصل جدید کهکشانی‌ها پس از انتقال از استمفوردبریج به برنابئو، به دلیل مصدومیت همچنان از تجربه نخستین حضور در لالیگا و با پیراهن رئال محروم مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک هنوز نام هیچ بازیکنی را به عنوان جایگزین در اختیار فدراسیون این کشور قرار نداده است.

بلژیک که چهار بازی نخست خود را در انتخابی یورو ۲۰۲۰ در گروه هشتم با پیروزی پشت سر گذاشته است، جمعه پیش‌رو به مصاف سن‌مارینو رفته و دوشنبه هفته آینده نیز با اسکاتلند پیکار خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بلژیک ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد

مسکو امروز (جمعه) دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، وزیر سابق دارایی و رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت‌تعقیب خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، روسیه امروز «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این افراد به دلیل نقض موارد نامشخصی از قوانین جنایی روسیه بر فهرست افراد تحت تعقیب این کشور قرار گرفتند.

کمیته تحقیقات روسیه در ماه ژانویه اشلاپاک و کوبیف را به صورت غیابی به تامین مالی حملات تهاجمی کی‌یف علیه منطقه دونباس متهم کرد.

لیتویننکو نیز که در گذشته ریاست اداره اطلاعات خارجی اوکراین را بر عهده داشت، در اواخر ماه مارس به جایگاه کنونی خود منصوب شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳