Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@16:57:19 GMT

سلطانی فر: جلسات حق پخش بی فایده بود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۹۸۱۵

سلطانی فر: جلسات حق پخش بی فایده بود

مسعود سلطانی‎فر وزیر ورزش و جوانان که برای حضور در نشست کمیسیون اصل ۴۴ قانون اساسی راهی مجلس شده بود، تلاش‌ها برای موضوع حق پخش را بی نتیجه توصیف کرد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی، ادامه داد: حق پخش تلویزیونی را مشوقی مهم و تأثیرگذار در جهت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در این زمینه صداوسیما هیچ اهتمامی برای اجرای قانون برنامه ششم توسعه ندارد.جلسات مکرری در این زمینه با صدا و سیما برگزار کرده‌ایم، ولی هیچگونه همکاری از سوی رسانه ملی در این زمینه دیده نشده است.

پیش از این نیز سلطانی فر در نشست فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه جلسات متعددی با رئیس سازمان صداوسیما درباره حق پخش تلویزیونی داشته است، گفت: متاسفانه این جلسات بی نتیجه بوده و همواره موضوع حق پخش به جلسات آتی موکول شده، لذا از نمایندگان درخواست داریم که در این زمینه به وزارت ورزش و فدراسیون کمک کنند./ خبرگزاری خانه ملت 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • یک فایده جالب داروی کاهش وزن
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد