Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@15:36:20 GMT

مرکز فوریتهای پزشکی سبزوار تقویت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۹۸۲۹

مرکز فوریتهای پزشکی سبزوار تقویت شد

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار روز چهارشنبه در همایش پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: سه دستگاه آمبولانس جدید اورژانس به ماموریتهای امداد جاده ای اختصاص یافتند.  
عباس کافی افزود: با توجه به افزایش آمار حوادث جاده ای در ماه شهریور تمامی کادر  عملیاتی، ستادی و آمبولانسهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به لحاظ جاده ای و هوایی آماده فعالیت است و در اسرع وقت به بیماران و مصدومان خدمات ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث جاده ای هماهنگی موثری بین مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و دیگر نهادها شامل پلیسهای راه و راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال احمر و اداره راهداری وجود دارد.  
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: در صورت وقوع حوادثی با بیش از ۱۰ مجروح جهت خدمات رسانی مطلوب بلافاصله  تیم بحران شهرستان تشکیل می شود. مطابق "آئین نامه ساماندهی پوشش فراگیر فوریتهای پزشکی" زمان استاندارد رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر هشت دقیقه و در جاده‌ ها کمتر از ۱۵ دقیقه است. هم اینک این زمان برای رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر سبزوار پنج دقیقه و در جاده‌ های شهرستان کمتر از ۹ دقیقه است.

همایش پدافند غیرعامل با محور سایبری و هدف مصونسازی فضای سایبری و زیرساختهای آن در سبزوار برگزار شد.

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌ کنند.
سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۸۵۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استاندارد جمعیت هلال احمر خدمات رسانی دانشگاه علوم پزشکی راهنمایی و رانندگی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی, اظهار داشت: در حادثه انفجار گاز شهری که ساعت 18:30 امروز (12 اردیبهشت‌ماه) در یک منزل مسکونی در خیابان اردشیر اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد 32 ساله و یک زن سالمند 80 ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت