Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@00:19:56 GMT

پیام فالکائو بعداز خط خوردنش از سوی کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۱۷۰

پیام فالکائو بعداز خط خوردنش از سوی کارلوس کی‌روش

مهاجم جدید گالاتاسرای پس از دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال کلمبیا پیامی منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رادامل فالکائو که اخیراً با قراردادی سه ساله به ارزش ۵ میلیون یورو از موناکو به گالاتاسرای ترکیه پیوست، از سوی کارلوس کی‌روش به تازه‌ترین اردوی تیم ملی فوتبال کلمبیا برای بازی‌های دوستانه با برزیل و ونزوئلا دعوت نشد، اما این مهاجم ۳۳ ساله همچنان امیدوار است که در اردو‌های بعدی این تیم از وی دعوت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادامل فالکائو در پیامی که مخاطبش کی‌روش است، درباره دعوت‌نشدنش به تیم ملی کلمبیا گفت: «مردم کلمبیا همیشه به من خیلی نزدیک بوده‌اند و حمایت و عشق‌شان به من را بیان کرده‌اند. به نظرم این مرحله جدید (حضور در گالاتاسری)، شروعی جدید خواهد بود و در‌ها را برای جنگندگی و نگه داشتنم در سطحی بالا بازخواهد کرد. به علاوه کمک خواهد کرد تا برای دعوت شدن به تیم ملی فوتبال کلمبیا و جای گرفتن در ترکیب این تیم بجنگم که این مورد من را حسابی به وجد می‌آورد».

مهاجم پیشین تیم‌های اتلتیکومادرید، منچستریونایتد و چلسی در کارنامه حرفه‌ای‌اش ۸۹ بازی ملی و ۳۴ گل‌زده با پیراهن کلمبیا دیده می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی فالکائو کلمبیا کی روش محسن حاجی میرزایی عمار صالحی علی اصغر مونسان سرگئی لاوروف ماه محرم سامانه سماح ماهواره ناهید هفته امر به معروف و نهی از منکر حوزه های انتخابیه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد