Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هوشنگ مرادی‌کرمانی به عنوان نویسنده کتاب کودک و نوجوان و کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری در بخش پروژه‌های ترویج کتاب‌خوانی به عنوان نامزد‌های این جایزه در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند.

جایزه یادبود آسترید لیندگرن به مناسبت بزرگداشت نویسنده محبوب سوئدی و یکی از پرطرفدارترین نویسندگان جهان از سال ۲۰۰۲ از سوی دولت سوئد بنیان نهاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه به عنوان بزرگ‌ترین و گران‌ترین جایزه ادبیات کودکان و نوجوانان و دومین جایزه بزرگ ادبیات در جهان پس از جایزه هانس کریستین اندرسن است که نه تنها نویسندگان و تصویرگران بلکه قصه‌گویان، مروجان و نهاد‌های حوزه ادبیات کودکان و ترویج کتاب‌خوانی نیز می‌توانند به آن دست یابند.

این جایزه سالانه به یک یا بیش از یک هنرمند یا مروج صرف نظر از زبان و ملیت اعطا می‌شود. هدف از اهدای این جایزه تقویت و بالا بردن کیفیت ادبیات کودک و نوجوان و توجه بیشتر به حقوق کودکان در جهان است.

هیات‌های معرفی نامزد‌های جایزه سال ۲۰۲۰ را از ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای کتاب کودک، موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودک و انجمن نویسندگان ایران تشکیل می‌دهند. بیش از ۶۰ کشور از سراسر دنیا در این مسابقه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هوشنگ مرادی کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان