Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:59:40 GMT

اشتباهی که کمتر از ۲۴ ساعت اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۴۵۱

اشتباهی که کمتر از ۲۴ ساعت اصلاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نعمت الله حسین‌زاده شهردار جیرفت گفت: به دنبال حاشیه ساز شدن نصب تابلو‌های جدید و بدون عنوان شهید در شهر جیرفت، مسئولان شهرداری این شهر، حذف کلمه شهید از ابتدای نام شهدا د را سهوی و اشتباه چاپی دانستند و اعلام کردند که این مساله در کمتر از ۲۴ ساعت اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهردار جیرفت گفت: نامگذاری معابر شهری از جمله مسائلی است که باید با درنظر گرفتن جوانب مختلف و ریشه‌های تاریخی، ملی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی جامعه همراه با احترام به باور‌های مردم انجام شود و شهرداری جیرفت با لحاظ قرار دادن این معیار‌ها توانسته رضایت شهروندان را به دست بیاورد.

شهردار جیرفت با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: نامگذاری کوچه‌ها به نام مقدس شهدا همواره در دستور کار شهرداری جیرفت بوده و تاکنون بیش ۶۸ درصد کوچه‌های این شهر به نام شهدا مزین شده و این روند همچنان ادامه دارد.

اوگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر هشت میلیارد ریال اعتبار برای نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌های جیرفت هزینه شده است.

شهردار جیرفت با بیان اینکه کوچه‌های محل تولد شهدا را به نام آن بزرگواران مزین کرده ایم گفت: این شهرداری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌ها را اجرایی کرده است.

او ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضرورت جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: نامگذاری خیابان‌ها به نام شهدا، به احترام از خودگذشتگی و برکت خون شهیدانی است که امنیت و آرامش کشور را رقم زده‌اند.

حسین زاده گفت: چاپ ناقص تابلو‌ها توسط پیمانکار طرحِ نامگذاری کوچه‌ها باعث نارضایتی شهروندان شده بود که در کوتاهترین زمان ممکن این ایراد را برطرف کردیم.

رئیس شورای شهر جیرفت ضمن تکذیب خبر برکناری و استیضاح شهردار گفت: به عنوان رئیس پارلمان محلی جیرفت از این موضوع بی اطلاع هستم، شهردار جیرفت در اوج اقدامات سازندگی خود قرار دارد و با شجاعت و صلابت در حال خدمت به مردم است.

حسین مشایخی رئیس شورای شهر جیرفت افزود: از طریق معاونت حقوقی شهرداری و شکایت به مراجع قضایی با شایعه پراکنان به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس شورای شهر جیرفت تصریح کرد: حین انجام طرح نامگذاری معابر و کوچه‌های شهر و به دلیل حجم زیاد کار، تعدادی از تابلو‌ها ناقص چاپ شده بود که پس از تذکر دلسوزان، طی ۲۴ ساعت اصلاح شد.

انتهای پیام/س

اصلاح  تابلو‌های شهرداری در جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اجتماعی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری به سمت مقتول شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه پلیس قاتل را در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد افزود: از وی یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.
سرهنگ رستمی گفت: قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار