Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:09:43 GMT

سپاه ۷ فروند کشتی صیادی «ترال» را در منطقه جاسک توقیف کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۶۶۱

سپاه ۷ فروند کشتی صیادی «ترال» را در منطقه جاسک توقیف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای از توقیف ۷ فروند کشتی صیادی ترال توسط یگان شناوری پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه در منطقه جاسک خبر داد.

در این اطلاعیه  آمده است: ۷ فروند شناور صیادی ترال  که ۲۴خدمه آن خارجی هستند، شامگاه گذشته(سه شنبه) به دلیل رعایت نکردن فاصله مجاز از ساحل برای صیادی و تخلف صید آبزیان، توسط شناورهای نیروی دریایی سپاه توقیف و به منظور ادامه روند رسیدگی به پرونده تخلف، تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه با بیان اینکه شناورهای توقیف شده ۲۲۲ تن انواع آبزیان را صید کرده‌اند، تاکید شده است: نیروی دریایی سپاه با راه اندازی بسیج دریایی و گشت‌های شناوری با هرگونه تخلف در حوزه صیادی که معیشت و زندگی مردم منطقه را با چالش و مشکل مواجه کند، با جدیت برخورد می‌کند.

کد خبر 4711249 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه خلیج فارس سپاه پاسداران مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمد جواد ظریف لایحه تجارت ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران ایران برجام ایالات متحده آمریکا مجلس محسن حاجی میرزایی محمدجواد ظریف وزارت خارجه حجت الاسلام حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: این کالاها شامل، کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر بود که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف سه فروند شناور، پنج نفر را به مراجع قضائی معرفی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنهاست و در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی کشور عزیز ایران اسلامی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضائی با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6088468

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)