Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@16:57:32 GMT

رونمایی نایک از پیراهن سوم چلسی+ تصویر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۷۰۱

رونمایی نایک از پیراهن سوم چلسی+ تصویر

کمپانی نایک از پیراهن سوم چلسی برای فصل 2019-2020 رونمایی کرد. پیراهنی به رنگ مشکی به همراه چند خط کوتاه و کم‌عرض به رنگ نارنجی.

کمپانی نایک از پیراهن سوم چلسی برای فصل 2019-2020 رونمایی کرد. بر اساس اعلام این کمپانی در طراحی این پیراهن از المان‌هایی که یادآور دهه 90 میلادی هستند استفاده شده است. علاوه بر استفاده از رنگ نارنجی در این لباس از یقه‌های مدل قدیمی و لوگوی نایک که به سبک لوگوی دهه 90 این کمپانی طراحی شده استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی خطی که دو سوی یقه پیراهن جدید چلسی را به هم متصل می‌کند اسم باشگاه حک شده و لوگوی باشگاه به صورت برجسته روی سینه لباس قرار گرفته و باعث می‌شود لوگو به شکل بهتری در معرض دید قرار داشته باشد.

نایک می‌گوید در طراحی این لباس از عناصری مربوط به دهه 90 میلادی و طراحی و تکنولوژی روز این شرکت استفاده کرده و امیدوار است این لباس بتواند برای هواداران چلسی یادآور دوران طلایی دهه 90 میلادی باشد./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون پس از تبلیغ کوروش کمپانی، یک آهنگ رپ با هودی خواند که برخی تصور کردند این اقدام برای به حاشیه بردن اعتراض‌ها از تبلیغ کوروش کمپانی بوده است. حالا هاشمی در گفت و گو با حسین رفیعی درباره این رپ کردن توضیحاتی داده که می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مست عشق و حواشی یک پوستر