Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@12:43:37 GMT

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۸۷۴

به گزارش ایسنا، محسن حاجی‌میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: روز گذشته برنامه‌ام را به‌صورت کتبی و شفاهی ارائه کردم. الان مهمترین کار برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم تلاش می‌کنند تا بازگشایی مدارس باشکوه بیشتر و بدون نقص برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در برنامه‌هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط و پیوند بین خانه و مدرسه توجه کنیم. الان خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می‌شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند.

حاجی‌میرزایی افزود: ارتباط خانواده و مدرسه به معنای کمک مالی به مدرسه نیست بلکه ارتباط والدین با مدرسه کمک می‌کند تا فرآیند تربیت دقیق‌تر و بهتر انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر خوب به فرهنگیان نیز اینکه فرهنگیان از مطالبات معوق رنج می‌برند که موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آغاز شده است و امیدواریم با توجه به قولی که به ما داده‌اند و پرداختی که در شرف انجام است، تا پایان شهریور ماه و اوایل مهر پاداش پایان خدمت فرهنگیان به طور کامل پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش همچین با اشاره به اینکه مدارس خشت و گلی حتما تا مهر برچیده می‌شود، گفت: این کار در استان سیستان و بلوچستان تا پایان آبان انجام می‌شود.

وی درباره استفاده از بخاری گازی در مدارس نیز اظهارکرد: هرجایی که علمک گاز رسیده است، تا قبل از شروع سرما بخاری گازی نصب می‌شود. در سایر مناطق که چنین امکانی ندارد از سایر روش‌ها از جمله رادیاتور روغنی یا انرژی تابشی استفاده می‌شود تا خطر حادثه به حداقل برسد.

حاجی میرزایی در پایان درباره ثبت نام از دانش آموزان اتباع افغانستانی در مدارس تصریح کرد: تصمیم گیری در این زمینه انجام شده است و قطعا باید این دانش آموزان ثبت نام شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس

فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید «محمد هادی حاجی‌رحیمی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه پاسداران با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد هادی حاجی رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار طی سخنانی ضمن تجلیل از مجاهدت های سردار شهید محمد هادی حاجی رحیمی، او را شخصیتی بزرگ، متین، آرام و گمنام برشمرد و گفت: شهید حاجی رحیمی با اینکه گمنام بود اما فرمانده‌ای موثر بود که برای رضای خدا کار می کرد و همزمان به درجات دنیوی و اخروی نیز رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بیان مجاهدت‌های شهید حاجی رحیمی افزود: او در کنار تمامی فعالیت‌های کاری، خادم خانوادۀ معظم شهدا بود و تمام تلاش خود را برای رسیدگی و مراقبت از خانوادۀ شهدا مصروف ساخت و مزد زحمات و جهاد خویش را گرفت و در نهایت خود نیز به قافله همرزمان و شهدای عزیز پیوست.

سرلشکر سلامی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)در باب مقام شهید که می فرمایند" وَیَقُولُ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ اَنَاَ خَلیفَتُهُ فی اَهْلِهِ وَ مَنْ اَرْضاهُمْ فَقَدْ اَرْضانی وَ مَنْ اَسْخَطَهُمْ فَقَد اَسْخَطَنی" گفت: خداوند می فرماید من جانشین شهید در خانواده او هستم، هرکس رضایت آن‌ها را جلب کند رضایت مرا جلب کرده و هرکس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه فقدان شهید برای خانواده او سخت است اما خداوند وعده داده که جانشین شهید در خانه او خواهد شد، تأکید کرد: به عقیده بنده اجر صبر خانواده معظم شهدا بر این مصیبت، کمتر از شهادت نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این دیدار از زحمات خانواده معظم شهید حاجی رحیمی تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است؛ رژیم صهیونسیتی ۱۳ فروردین ماه امسال در جنایت آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران با حمله به کنسولگری ایران در دمشق موجب شهادت سرداران «محمدرضا زاهدی» و «محمدهادی حاجی‌رحیمی» و پنج تن از همراهان شد.

پس از این جنایت، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی مواضعی که در جنایت تروریستی علیه مستشاران ایرانی مشارکت داشتند را با پهپادها و موشک‌ها هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌