Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@21:39:21 GMT

تغییر نام شهرستان نظرآباد به شور عمومی گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۹۰۲

تغییر نام شهرستان نظرآباد به شور عمومی گذاشته شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نظرآباد روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: برای این منظور فرم‌های نظرسنجی در سطح ادارات، روستاها، مدارس، خانه‌های بهداشت و شهرک‌های صنعتی توزیع شده است.

راضیه نظری افزود: همچنین شهروندان موافق تغییر نام شهر نظرآباد می توانند نام پیشنهادی خود را نیز در فرم مربوطه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این نوع فرم نظرسنجی از مردم شهر نظرآباد در اسفند سال ۹۷ توزیع شده بود که در مرحله اول از سه هزار برگه نظرسنجی برگشت داده شده به فرمانداری ۵۲ درصد موافق این تغییر بودند.

نظری گفت: با توجه به کافی نبودن درصد موافق با تغییر نام شهرستان نظرآباد، در مرحله دوم شهرک های صنعتی، و سایر ادارات نیز در این نظرسنجی مشارکت داده شده اند که از اقشار در رده های سنی مختلف هستند.

نظرآباد سال ۸۱ از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز جدا و به عنوان شهرستانی جدید در نقشه جغرافیایی ایران ترسیم شد.
طبق آخرین سرشماری رسمی سال ۸۹ ، جمعیت این شهرستان ۱۴۸ هزار و ۶۰۰ نفر بود که اکنون به حدود ۱۶۰ هزار نفر رسیده است.

۸۰۲۹/6993

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز ایران شهرستان نظرآباد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد