Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا عبدالله حیدری روز چهار شنبه در همایش امینانه نیات وافقین بانه با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم سنت حسنه وقف بیش از پیش در جامعه رواج پیدا کند اظهار داشت: بخش زیادی از نیات وافقین در این شهرستان وقف بر مساجد است که باید این سنت به دیگر بخش های جامعه رواج یابد.

وی اضافه کرد: بانه از امن‌ترین شهرهای کشور است و این امنیت به همت نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری مردم شکل گرفته که باید برای حفظ این امنیت تلاش و همکاری بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا حیدری افزود: در زمان کنونی موضوعات متعددی برای این فرهنگ وجود دارد که وقف در امور فرهنگی، پزشکی، علمی ، آموزشی، محیط زیست و ترویج دین از جمله آنان است.
وی با اشاره به آیه ۴۶ سوره مبارکه کهف و لزوم توجه به باقیات و صالحات اضافه کرد: به فرموده پیامبر اکرم(ص)، آنچه پس از مرگ باقی می ماند، صدقه جاریه، اولا و عمل صالح است که سودش به دیگران برسد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بانه نیز در این همایش با اشاره به وظایف اوقاف در زمینه اجرای دقیق نیت‌های واقفان گفت: مهمترین دغدغه ماموستایان دینی این شهرستان اجرای دقیق نیت وافقان است.

آرمان شریفی افزود: ماموستایان دینی بانه بر اجرای نیت واقفین نظارت می‌کنند و این امر با دقیق اجرا می شود.

وی افزود: امسال در کردستان ۱۶ مورد وقف انجام شده که ۱۲ مورد آن مربوط به شهرستان بانه است.

در این مراسم ۲۰۰ بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی شهرستان بانه توزیع شد.

شهرستان بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتر غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره اوقاف و امور بهزیستی دین کمیته امداد امام خمینی محیط زیست قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود