Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:53:40 GMT

راه اندازی واحدهای فرآوری معدنی از اولویت های ایلام است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۰۴۱

راه اندازی واحدهای فرآوری معدنی از اولویت های ایلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر نعمتی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی احیای معادن تعطیل ایلام گفت: باتوجه به ظرفیت وپتانسیل های اقتصادی بالای استان طرح‌های کلانی برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌های صورت گرفته درراستای سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به استان، احیاء وفعال سازی معادن تعطیل و نیز تسریع در انجام کارهای مطالعاتی پهنه‌های اکتشافی و ایجاد واحدهای فرآوری را از اولویت‌های حوزه معدن دانست و تصریح کرد: عمده مشکلات معادن مربوط به نداشتن ماشین آلات و همچنین کمبود منابع مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین منابع مالی برای این واحدها را ضروری دانست و خواستار همکاری بیشتر سازمان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه در جهت رفع مشکلات شد.

کد خبر 4711288

منبع: مهر

کلیدواژه: معادن ایلام استانداری ایلام هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست