Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:56:31 GMT

مانژوکیچ آماده خداحافظی با بانوی پیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۱۴۶

مانژوکیچ آماده خداحافظی با بانوی پیر شد

تصمیم اخیر باشگاه بارسلونا درباره مهاجم کرواتش، او را بیش از پیش به فکر ترک تورین انداخته است. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال حذف نام ماریو مانژوکیچ از فهرست اروپایی تیم فوتبال یوونتوس، این مهاجم کروات تصمیم به جدایی از بانوی پیر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سایت کالچومرکاتو، یوونتوس روز گذشته (سه‌شنبه) فهرست بازیکنانی که در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم بازی خواهند کرد را اعلام کرد که در این فهرست نام دو بازیکن دیده نمی‌شود. یکی از آنها امره جان است و دیگری ماریو مانژوکیچ.

تصمیم یوونتوس با توجه به تعدد بازیکن این تیم و تلاش نافرجام این باشگاه برای فروش جان و مانژوکیچ در بازار نقل و انتقالات تابستان، چندان هم غیرمنتظره نبوده است اما گویا مهاجم 33 ساله کروات بانوی پیر نمی‌‌خواهد در تیمی بماند که برای او فرصت بازی در لیگ قهرمانان قائل نیست.

فهرست اروپایی تیم‌ها در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قابل تغییر است و به همین دلیل مانژوکیچ هم این شانس را دارد که به این فهرست برگردد اما به نظر می‌رسد که او شخصاً نسبت به ماندن در تورین بی‌میل است و ماه ژانویه می‌خواهد از راه‌راه‌پوشان تورین جدا شود.

حذف نام امره جان و مانژوکیچ از فهرست اروپایی یوونتوس

 

کالچو مرکاتو مدعی شده است که مقصد محتمل مانژوکیچ چین است چرا که در گذشته تیم‌هایی از این کشور برای خرید مهاجم نایب قهرمان جام جهانی 2018 ابراز تمایل کرده‌اند.

با توجه به تاکتیک‌های مائوریتزیو ساری و نیز بازگشت گونسالو ایگواین به ترکیب یوونتوس، شانس مانژوکیچ برای بازی در ترکیب اصلی بسیار کم به نظر می‌رسد و به همین دلیل احتمال جدایی او از این تیم که تا ماه ژوئن سال 2021 با آن قرارداد دارد، زیاد به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن