Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:20:27 GMT

چه کسانی می‌توانند کاندید اهدای کلیه شوند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۱۸۸

چه کسانی می‌توانند کاندید اهدای کلیه شوند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدیعقوب صهری متخصص کلیه و مجاری ادرار و ناباروری فلوشیپ سرطان‌های دستگاه ادراری ، با بیان اینکه زندگی با یک کلیه هم ممکن است، گفت: کسانی که مشکلات زمینه‌ای کلیه دارند نمی‌توانند کاندید مناسبی برای اهدای کلیه باشند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که سنگ کلیه داشته یا سابقه آن را در طول زندگی خود دارد نمی‌توانند کاندید اهدای کلیه شوند، افزود: افرادی که وزن بیش از ۷۰ کیلو دارند کاندید مناسبی برای اهدای عضو نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهری ادامه داد: افرادی که خودشان سابقه بیماری دیابت و یا فشار خون داشته یا در خانواده چنین سابقه‌ای دارند نمی‌توانند گزینه مناسبی برای پیوند کلیه باشند، زیرا در آینده دچار نارسایی‌های کلیوی خواهند شد.

متخصص کلیه و مجاری ادرار یادآور شد: کسانی که اهدای کلیه داشته اند با مراقبت‌های بیشتر به نسبت افراد عادی می‌توانند به زندگی خود ادامه دهند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اهدای کلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خیر نیکو کار عیسی اکرامی برای احسان مرحوم رضا قهرمانی داماد این خانواده ، یک دستگاه سروفیوژ برای  استفاده در آزمایشگاه ، یک دستگاه فتوتراپی جهت استفاده در بخش نوزادان و یک دستگاه تورنیکت جهت استفاده در اتاق عمل بیمارستان  مهر امام علی تکاب به این بیمارستان اهدا کرد.

 برای تهیه تجهیزات اهدایی این خیر تکابی  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه  شده است.

 

دیگر خبرها

  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد