Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری با اشاره به ارزش افزوده بالای تولید داروهای زیستی در کشور، گفت: ارزش افزوده داروهای زیستی در کشور بسیار بالاست و عامل اصلی این موفقیت از یک طرف به واسطه تلاش سی ساله بخش خصوصی در این صنعت و از طرف دیگر به حمایت‌های هوشمندانه حاکمیتی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشرفت های ایران در حوزه تولید داروهای زیستی یکی از موفقیت های چشمگیری است که در ایران رخ داده است و باید تلاش کنیم این افتخار بزرگ را در کشور به دیگر صنایع نیز تعمیم دهیم.

به گفته قانعی، صنعت زیست فناوری صنعتی ارزش آفرین است و توجه به تمام زوایای آن راهگشای توسعه اقتصادی است. به طور مثال در این حوزه بخش های مختلفی چون جلبک، کشاورزی زیستی، سوخت های زیستی و غیره هم هست که توسعه آنها می تواند به رونق اقتصادی در کشور منجر شود.

وی ادامه داد: امروز وظیفه همه ما است که نقشی در ارتقای این حوزه های ارزش آفرین داشته باشیم و با الگوبرداری از نمونه های موفق، تحولاتی جدی در آنها رقم بزنیم.

انتهای پیام/

169 / 167 تولید داروهای زیستی اقتصاد ارزش افزوده کشاورزی جلبک سوخت‌های زیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تولید داروهای زیستی اقتصاد ارزش افزوده کشاورزی جلبک سوخت های زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است

مولوی ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در رابطه به سفر شماری زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیئت‌های خارجی به افغانستان گفت: افغانستان هم از نگاه سیاسی و هم از نگاه اقتصادی گام‌های صعودی بر می‌دارد.

مجاهد در صفحه‌ ایکس خود نوشته است «در این اواخر پایتخت کشور شاهد سفر شمار زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیئت‌‌های خارجی است. در این میان، دید و بازدید معاون سازمان همکاری‌های اسلامی و هیئت همراه اش و دیپلماتان کشورهای روسیه، مالیزیا، قزاقستان، ترکمنستان و اتحادیه اروپا با مقامات طالبان قابل توجه است.»

وی افزوده است اشتراک هیئت افغانی تحت ریاست ملا حمیدالله آخندزاده، سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی در یک نشست مهم در شهر ترمذ ازبکستان، نمایانگر آنست که طالبان در سطح گسترده پذیرفته شده و مناسبات با آن تامین بوده و رفت و آمدها وجود دارد.

به گفته‌ی وی؛ روابط یادشده با گذشت هر روز در حال گسترش است و بر موثریت آن افزوده می‌شود.

  به باور او؛ این تلاش‌‌ها برفعالیت دستگاه دیپلماسی و در عموم به تأمین مناسبات همه جانبه طالبان دلالت می‌کند، همچنین این دیدارها، نشست‌ها و رفت وآمدهای مهم نتایج خوب در عرصه اقتصادی برای افغانستان در قبال دارد.

مولوی ذبیح الله مجاهد بیان داشته است «برداشت بعضی‌ها که افغانستان دیگر منزوی و اقتصادش درحال خراب شدن است و مناسبات آن با کشورها تأمین شده نمی‌تواند، نادرستی اینها ثابت شد. اکنون معلوم شد که افغانستان هم ازنگاه سیاسی و هم از منظر اقتصادی گام های صعودی بر می دارد و این تلاش ها بیشتر گردیده و تسریع خواهد شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد