Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این دیدار که در محل سفارت بنگلادش در تهران برگزار شد، محمدحسن نوروزی، مدیرکل رادیوهای شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی صداوسیما و مجتبی ابراهیمی مدیر رادیو بنگلا در این اداره کل،به همراه تنی چند از کارکنان رادیو بنگلا با ای.اف.ام غوث الاعظم، سفیر و برخی مقامات سفارت بنگلادش در تهران به گفت و گو نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست، نوزوزی، مدیرکل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی به معرفی مجموعه رسانه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: رسانه‌های برون‌مرزی صدا و سیما، نقش مهمی در پخش حقایق جهانی دارند. وی با بیان اینکه شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی و سایت‌های برون‌مرزی، محبوبیت زیادی در بین بینندگان، شنوندگان و خوانندگان در سراسر جهان به دست آورده‌ اند،خاطرنشان کرد : رادیو بنگلا به عنوان تنها رسانه بنگلازبان جمهوری‌اسلامی ایران، در ۳۹ سال فعالیت رسانه‌ای، توانسته است در میان اثرگذارترین رسانه‌های بنگلا زبان دنیا قرار بگیرد.

ای.اف.ام غوث الاعظم، سفیر جدید بنگلادش در ایران نیز گفت: رسانه‌های غربی مشتاق ارائه اخبار مثبت به کشورهای در حال توسعه مانند بنگلادش و ایران نیستند و اخبار منفی کشورهای در حال توسعه از اولویت بالایی برای آنها برخوردار است. در نقطه مقابل، رسانه‌هایی مانند رادیو بنگلای ایران گرایشی خلاف این رویه دارند که از ابعاد مختلف، اهمیت بسیاری دارد.

مجتبی ابراهیمی مدیر رادیو بنگلا نیز گفت : رادیو بنگلا قصد دارد فعالیت‌های خود را بیش از پیش گسترش دهد و برنامه‌ دقیقی نیز در این رابطه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ما مایل هستیم از طریق باند FM و سیستم های موجود دیجیتال، شهرهای بزرگ و مهم بنگلادش را تحت پوشش قرار دهیم و برآنیم این طرح را با همکاری سفارت بنگلادش در تهران و سفارت ایران در داکا عملی کنیم.

مدیر رادیو بنگلا حضور این رادیو را در وب سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی برجسته عنوان کرد و افزود : با ظرفیت ایجاد شده برای مخاطبان گسترده بنگلا زبان، بازرگانان و شرکت‌های بنگلادشی می‌توانند برای تبلیغ و آگهی محصولات خود در ایران و سایر نقاط دنیا از طریق رادیو، تلویزیون و وب سایت‌های برون مرزی اقدام کنند.

این پیشنهاد مورد استقبال محمد صبور حسین، کنسول بازرگانی سفارت بنگلادش قرار گرفت و وی آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه اعلام کرد.

محمد همایون کبیر ، سر کنسول سفارت بنگلادش نیز در این نشست تلاش‌های رادیو بنگلا را در پوشش اخبار و فعالیت‌های کشور متبوع ستود و ادامه این روند را در آینده نیز خواستار شد.

در این دیدار مدیرکل شبه قاره و شرق آسیا هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف معاونت برون مرزی صداوسیما به سفیر بنگلادش اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پوشش جهان رسانه های غربی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل