Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:28:05 GMT

دمبابا: سیاه‌پوست‌ها، لیگ ایتالیا را ترک کنند!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۵۷۰

دمبابا: سیاه‌پوست‌ها، لیگ ایتالیا را ترک کنند!

مهاجم سابق چلسی خواستار واکنش بازیکنان سیاه پوست به توهین‌های نژادپرستی اخیر در فوتبال ایتالیا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، نژاد پرستی دوباره به فوتبال ایتالیا بازگشت. هواداران کالیاری علیه مهاجم اینتر شعارهای نژاد پرستانه دادند و دوباره حرکت زشت خود را پس از چند ماه بعد از اتفاقاتی که برای مویس کین، مهاجم وقت یوونتوس رخ داد، تکرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبابا مهاجم سنگالی سابق چلسی در واکنش به توهین‌های نژادپرستی هواداران گفت:‌ به همین دلایل بود که هیچ وقت برای بازی کردن به ایتالیا نرفتم چون هیچ همت و تلاشی برای جلوگیری از این حماقت‌ها صورت نمی‌گیرد. نیاز مبرم است که تمام فدراسیون‌ها در سراسر جهان و شبکه‌های اجتماعی متحد شوند و نسبت به از بین بردن این پدیده شوم مبارزه کنند. من از تمام بازیکنان سیاه پوست درخواست می‌کنم برای این مبارزه لیگ ایتالیا را ترک کنند. در سال ۲۰۱۹ به جای اینکه پیشرفت داشته باشیم به عقب برگشتیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دمبا با نژادپرستی در فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان