Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:34:17 GMT

هراتیان: اسم بازیکنانی که مشکل قلبی دارند فاش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۱۶۰۲

هراتیان: اسم بازیکنانی که مشکل قلبی دارند فاش نمی‌شود

چند بازیکن لیگ برتری به دلیل آنچه از سوی مرکز پزشکی فوتبال در ایران مشکلات و بیماری قلبی عنوان شده نمی توانند در لیگ برتر بازی کنند.

به گزارش"ورزش سه" امروز خبری منتشر شد که براساس آن چند بازیکن لیگ برتری به دلیل آنچه حفظ سلامت خودشان عنوان شده نتوانسته اند مجوز حضور در لیگ برتر را بگیرند . زهره هراتیان رئیس ایفمارک یا مرکز پزشکی فیفا در ایران در این ارتباط به "ورزش سه " گفت:" با توجه به قوانینی که وجود دارد ما اجازه نداریم که اسم این بازیکنان و باشگاهشان را اعلام کنیم ما تنها به خود بازیکن و باشگاه اعلام کرده ایم که شرایط برای حضور در لیگ برتر را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


او درباره اینکه این بازیکنان ایرانی بوده اند یا خارجی گفت:« این بازیکنان ایرانی هستند. چند بازیکن خارجی که مشکل داشتند تا به مرحله کمیسیون برسد را خود باشگاه ها نخواستند.» هراتیان همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته هم بازیکنانی بودند که مشکلاتی داشتند افزود:« بله برخی بازیکنان امسال و سال گذشته بودند که مشکلاتی داشتند اما این مشکلات حل شدنی بود و آن ها با بستری شدن یکی دو روزه در بیمارستان توانستند مشکلشان را حل کرده و مجوز بازی بگیرند. اما بازیکنانی که مجوز نگرفته اند مشکل قلبی دارند.»


او اضافه کرد:« فیفا بشدت روی این موضوع حساس است که بازیکنان مشکلات قلبی نداشته باشند چرا که نمی خواهد بازیکنی در وسط بازی به خاطر ایست قلبی دچار مشکل شده یا فوت کند.»


دکتر هراتیان همچنین گفت:« ما کمیسیونی داریم که تمام آزمایش ها را انجام می دهند و واقعا خوشحال هستیم که توانستند این مشکلات را تشخیص بدهند. من حتی پرونده های این بازیکنان را برای پزشکانی در آلمان و آفریقای جنوبی که عضو کمیسیون پزشکی فیفا هستند فرستادم تا نظر آن ها را بپرسم و آن ها هم گفتند که صلاح نیست ورزش حرفه ای انجام بدهند.»

ای اف سی زهره هراتیان (عضو کمیته پزشکی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی