Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که نتیجه نگرفتن تیم در سال‌های اخیر روی بازیکنان تأثیر گذاشته است. او با این وجود اعتقاد دارد این تیم در هفته‌های آینده نتیجه می‌گیرد. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم استقلال، دربی هفته چهارم، رفتار استراماچونی با بازیکنان بعد از بازی با فولاد خوزستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌ کرد.

* تسنیم: چرا دقایق پایانی برای استقلال کابوس شده و نتوانسته در دو هفته اول نتیجه بگیرد؟

این اتفاق جزیی از فوتبال است. از شانس ما بود که در چنین دقیقه‌ای گل می‌خوریم. بازیکنان زیادی از استقلال جدا شده‌اند و تیم جدید تشکیل شده و حداقل سه، چهار هفته برای هماهنگی نیاز به زمان است. مطمئن هستم این تیم در آینده نتایج خوبی می‌گیرد.

* تسنیم: خیلی مطمئنی که استقلال نتیجه می‌گیرد.

از نوع بازی که انجام می‌دهیم و کسانی که فوتبال‌مان را دیده‌اند، این حرف را می‌زنم. استقلال بدشانس است. در بازی با فولاد خوزستان، حریف یک موقعیت داشت و همان توپ تبدیل به گل شد. ما موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم که استفاده نکردیم.

* تسنیم: دربی هفته چهارم با توجه به نتایج استقلال باعث نگرانی هواداران شده است.

فعلا هفته سوم باقیمانده و باید تمرکزمان را برای بازی با مسجدسلیمان بگذاریم. هر وقت این بازی تمام شد، به وقتش به دربی می‌پردازیم.

* تسنیم: چرا در دو بازی اخیر کمتر بازی کردی؟

نظر سرمربی تیم بوده. بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و رقابت زیاد است. مهم نتیجه گرفتن استقلال است، اما بازی‌های زیادی باقی مانده و به همه بازی می‌رسد.

* تسنیم: قرار است در چه پستی برای استقلال بازی کنی؟

در این چند ساله در پست‌های مختلفی بازی کردم. در نفت تهران هافبک چپ و راست بودم، در سایپا هافبک دفاعی و نفوذی هم بازی کردم. هر جایی مربی صلاح بداند، بازی می‌کنم، اما پست اصلی‌ام پشت مهاجم است.

* تسنیم: صحت دارد که استراماچونی بعد از بازی با فولاد از دست بازیکنان عصبانی بوده و زود رختکن را ترک کرده است؟

اصلا چنین چیزی نیست. استراماچونی شاید با رسانه‌ها صحبت خاصی نکرد، اما در رختکن همه چیز خوب بود و با بازیکنان دست داد و خسته نباشید گفت. ناراحتی به خاطر نتایج طبیعی است، اما اینکه پس از دو هفته چنین شرایطی بوجود بیاورند، طبیعی نیست. لیگ نوسان زیادی دارد و 28 هفته از آن باقی مانده است.

* تسنیم: به نظر می‌رسد که بازیکنان استقلال استرس عدم نتیجه‌گیری در ابتدای فصل را دارند، به طوری که اگر استرس نداشته باشند بهتر می‌توانند توانایی‌های‌شان را نشان بدهند. با این مسئله موافقی؟

نمی‌توان کتمان کرد که استقلال در چند سال اخیر نتیجه نگرفته است. هواداران حق دارند تیم‌شان نتیجه بگیرد، اما به این مسئله فکر کنند که استقلال تیم جدیدی شده و نیاز به زمان دارد. واقعا نتیجه نگرفتن روی بازیکنان تأثیر خودش را گذاشته و استرس داریم که مبادا نتوانند کار خود را انجام دهند. با این وجود، مطمئنم که چند هفته دیگر تیم به راحتی نتایج خودش را کسب می‌کند.

توافق فتحی با چشمی برای بازگشت به استقلال

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!