Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:20:59 GMT

امره جان: شوکه شدم؛ یوونتوس من را بازی داد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۰۹۴

امره جان: شوکه شدم؛ یوونتوس من را بازی داد

امره جان روز گذشته همراه با ماریو مانژوکیچ از فهرست یووه برای لیگ قهرمانان خط خورد. اتفاقی که او را شوکه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، امره جان در تابستان خواهان جدایی از یوونتوس بود و پی اس جی نیز سخت علاقه مند بود تا او را به خدمت بگیرد اما در نهایت ستاره ترک تبار آلمانی راضی شد در یووه بماند اما روز گذشته در میان ناباوری از فهرست تیمش برای لیگ قهرمانان خط خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق مشابهی برای ماریو مانژوکیچ رخ داد اما ستاره کروات 33 ساله تقریبا انتظار این مهم را داشت و در تابستان تلاش زیادی نیز برای جدایی کرد. انتظار می رود هر دو بازیکن در ژانویه از یوونتوس جدا شوند.

 

 

 

 

امره جان که در اردوی تیم ملی آلمان حضور دارد، در مورد خط خوردن خود از فهرست لیگ قهرمانان یوونتوس گفت:« برای من بسیار غیرمنتظره بود؛ چون هفته گذشته قول متفاوتی به من داده بودند. دیروز مائوریتزیو ساری(سرمربی یووه) با من تماس گرفت و مکالمه ما بیشتر از یک دقیقه هم طول نکشید و بدون هیچ توضیحی خبر داد که از فهرست لیگ قهرمانان خط خورده ام. از حرف های او شوکه شدم و اصلا باورم نمی شد. توضیحی برای این ندارم و  تا الان هیچکس هم برای من شفاف سازی نکرده است.»

 

 

 

 

امره ادامه داد:« من و ایجنتم در تابستان با چند باشگاه از جمله پی اس جی مذاکره کردیم ولی پس از صجبت با یوونتوس قانع شدم که بمانم و شرط من نیز بازی در لیگ قهرمانان بود. این وعده را نیز به من دادند اما یک روز پس از اتمام نقل و انتقالات من را از تیم بیرون گذاشتند. از  اینکه من را اینگونه بازی دادند واقعا عصبانی هستم. من می خواهم و باید در لیگ قهرمانان بازی کنم. در بازگشت با سران باشگاه در این مورد صحبت خواهم کرد.»

 

احتمال بازی در لیگ ترکیه:« چرا که نه؟ وقتی کمی سنم بالاتر برود، ترکیه گزینه ای خوب برای بازی کردن خواهد بود. می توانم یک روز خودم را در استانبول و بازی برای یکی از تیم های بزرگ این شهر تصور کنم. استانبول شهر فوق العاده ای برای زندگی است.»

 

ترکیه بشیکتاش امره جان فنرباغچه گالاتاسرای یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه بشیکتاش امره جان فنرباغچه گالاتاسرای یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است