Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:43:02 GMT

جلوه‌های شور حسینی در دارالمومنین همدان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۱۱۸

جلوه‌های شور حسینی در دارالمومنین همدان+تصاویر

همزمان با فرا رسیدن ما محرم مردم همدان با برگزاری مراسم تعزیه، مرثبه سرایی و دمام زنی ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ابراز می‌کنند. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با فرا رسیدن ماه محرم،  مردم همدان همگام با دیگر عاشقان و شیفتگان مکتب سرخ سیدالشهدا(ع) لباس عزا بر تن کرده و تلاش می‌کنند تا با برگزاری برنامه‌هایی مانند اجتماع دمام زنی و بیرق کشی، همایش بزرگ تعزیه داران و دیگر مجالس عزاداری، در حد توان خود ارادتشان به اهل بیت پیامبر اسلام (ص) مشان داده و گامی در راستای ترویج فرهنگ عاشورا بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخت عزا بر تن همدان؛ محرم هیئت کجا بریم؟ آئین نمادین ورود کاروان امام حسین(ع) به دشت کربلا برگزار شدحال و هوای استان فارس در ایام محرم؛ ‌از برافراشتن خیمه زرقان تا تعزیت سنگ در استهبان + فیلم

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد

سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی به دلیل اهمیت موضوع جزو برنامه‌های مهم و همیشگی این هیأت است، اضافه کرد: بعد از هماهنگی‌های لازم، زمان دقیق برگزاری و مکان و مدرس دوره مربیگری درجه c آسیا اطلاع رسانی می‌شود.

وی از پیگیری کمیته آموزش شهرستان که در انجام مقدمات دوره مجددانه برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشتند تشکر و بیان کرد: کلاس داوری درجه سه فوتبال هم در حال ثبت نام از علاقه مندان هستیم و این روند با همکاری بخش‌های مختلف ادامه دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه آموزش و دانش افزایی برای جامعه هدف رکن رکین و عامل اصلی موفقیت عالمانه فوتبال است که به جد در کنار سایر امور به آن می‌پردازیم، افزود: همچنین باید از توجه و اهمیت به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی در برنامه‌های هیأت فوتبال در کنار سایر امور فنی و همراهی همه بخش‌ها تقدیر کرد.

کد خبر 6097975

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت با حضور پرچم متبرک و خادمین حرم در همدان
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • وعده صادق نشان داد یک ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل