Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@15:43:19 GMT

واکنش گل محمدی به اظهارات عضو هیات رئیسه فدراسیون

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۱۴۷

واکنش گل محمدی به اظهارات عضو هیات رئیسه فدراسیون

به گزارش وانانیوز،   رضا گل محمدی در مورد اظهارات کاظم طالقانی مبنی بر اینکه اعلام برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران فقط در صلاحیت ریاست محترم فدراسیون است نه مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: بله درست است اعلام زمان انتخابات یا تعویق و لغو آن بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال است، اما در موارد ضروری قانون این اختیار را به نایب رئیس مجمع که مدیرکل استان است می‌دهد با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام به تعویق یا لغو انتخابات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بنده هم با هماهنگی وزارت ورزش اعلام کردم که انتخابات هیات فوتبال فردا برگزار نمی‌شود. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نهایی شدن اعضای مجمع باید بین ۷ تا ۱۵ روز قبل از انتخابات به مراجع ذی صلاح اعلام شود که این اتفاق نیفتاده و سه نفر از اعضای مجمع در ۴۸ ساعت قبل تغییر کردند.
گل محمدی تاکید کرد: روز گذشته که با آقای تاج صحبت می‌کردم به آقای طالقانی گفت اگر لیست اعضای مجمع دچار تغییر شده باشد و این موضوع با اساسنامه مغیر باشد حرف گل محمدی درست است و باید اجرای قانون در دستور کار قرار گیرد.

منبع: وانا

کلیدواژه: رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران کاظم طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی