Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه دولتمردان باید برای رشد مجموعه های تولیدی در نظام مقدس اسلامی فکری کنند گفت : ما باید با معرفی الگوهای موفق تعاونی از طریق تبلیغات متعدد، اشتغال خرد را بین جوانان و خانواده ها فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اهواز، «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد» امروز (چهارشنبه 13 شهریور) در چهارمین دوره تجلیل از تعاونی های برتر خوزستان، با بیان اینکه مشکل اساسی خانواده ها، اشتغال جوانان است اظهار کرد: بستری در فرهنگ ما شکل گرفته که تصور جوانان این است که تحصیلات مساوی با اشتغال دولتی است و اعتقادی به مشاغل خرد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ما باید با معرفی الگوهای موفق تعاونی ها از طریق تبلیغات متعدد اشتغال خرد را بین جوانان و خانواده ها فرهنگ سازی کنیم افزود: صدا و سیما و هر دستگاهی که می توند در زمینه اشتغال گره گشایی کند، باید تمام توان خود را برای فرهنگ سازی این امر به کار گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه باید الگوهای موفق تعاونی ها شناسایی و رسانه ای شود تصریح کرد: در زمنیه مشاغل خرد و تعاونی های موفق، نمونه بارزی به ویژه در میان بانوان وجود دارد که باید به سایرین شناسانده شوند.

 

وی تحریم ها را از برکات الهی نظام مقدس اسلامی دانست و اضافه کرد: ما موافق تحریم نیستیم اما این را می دانیم کشورهایی که پیشرفت داشته اند، در سختی ها رشد کرده اند که این وعده الهی است پس ما هم باید با توکل به خدا مشکل را حل و به فرمایش مقام معظم رهبری به تولیدات داخلی توجه کنیم.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در کشور نخبگان زیادی وجود دارد که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد اذعان داشت: جوانان باید به جز تحصیلات، به یادگیری تخصص هم توجه کنند.

 

وی به موضوع صادرات به عراق اشاره کرد و ادامه داد: تا مدتی قبل صادرات زیادی به عراق داشتیم اما چون کیفیت بخشی در مجموعه کاری ما نظارت نمی شود باعث پایین آمدن صادرات به این کشور شد از این رو اگر نظارت ها بیشتر شود و تولیدی ها محصول خود را با بهترین کیفیت عرضه کنند می توانیم در این زمینه پیشرفت کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی فرد به پرداخت نشدن حقوق برخی کارگران اشاره کرد و گفت :باید به مطالبات کارگران سریع تر رسیدگی شود تا دشمن آنها را تحریک و مجبور به اعتصاب نکند چون منافقین دنبال سوءاستفاده هستند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نامگذاری کرده اند یاد آور شد: برای تحقق این امر، بخشی به عهده تولید کنندگان است و بخش دیگر مسئولان هستند تا بستر لازم را برای سرمایه گذاران فراهم و موانع را برطرف کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بخش عمده مشکلات اشتغال بر عهده بانک ها و وام هایی است با بهره زیاد ارائه می دهند در حالی که کشورهای موفق بدون دادن یک ریال بهره برای حل مساله اشتغال تلاش می کنند گفت: دولتمردان باید برای رشد مجموعه های تولیدی در نظام مقدس اسلامی فکری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان بانک ها را عامل بدبختی کشور دانست و تاکید کرد :دولتمردان باید گناه ربا در کشور را به اتمام برسانند تا بانک های اسلامی بدون اشکال شرعی داشته باشیم چون با این موضوع نمی توان زمینه را برای اشتغال فراهم کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد مجلس خبرگزاری شبستان عاشورا اردبیل حجت الاسلام موسوی فرد تعاونی های برتر اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) را برای امت اسلامی یک ضرورت دانست و اظهار داشت: شخصیت امام صادق علیه السلام در بین شیعه و سنی ستودنی و ستوده شده است؛ ایشان در علم ، درایت و بینش در تاریخ اسلام زبانزد هستند.

شیخ راهبر افزود: امام ابوحنیفه می فرمایند: "ما رأت افقه من جعفر بن محمد الصادق" من کسی را فقیه تر از جعفر بن محمد الصادق ندیدم و این توصیف را یکی امامان اهل سنت بیان می کند.

وی عنوان کرد: در تاریخ اسلام از امام صادق علیه السلام اینگونه بیان شده است که ایشان عالم و عامل و دارای زهد و تقوا و عبادت ، نماز و سجده های طولانی بوده اند.

وی در پایان تاکید کرد: مسئله ای که امروز برای جامعه نیاز است، تمسک به وجود نازنین امام صادق است، کمک به مستمندان، شجاعت ، علم ، دانش ، تواضع و فروتنی ایشان است که از همگان گوی سبقت گرفته بودند، فلذا اگر در جامعه دین گریزی و مسائلی از این قبیل مشاهده می گردد نتیجه دوری از این برزگواران است و ما باید پیروان مخلص امام صادق علیه السلام باشیم و مانند معنای کنیه ایشان در امورات زندگی و جامعه صادق باشیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است