Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@16:28:14 GMT

هت تریک پنالتی طارمی جزو عجایب این هفته فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۳۶۶

هت تریک پنالتی طارمی جزو عجایب این هفته فوتبال اروپا

مارسل کایزر سرمربی مشهور باشگاه اسپورتینگ لیسبون تنها بعد از چهار بازی از آغاز فصل جدید جایگاهش را از دست داد تا اولین مربی اخراجی پریمیرلیگ پرتغال لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این اتفاق در شرایطی رخ داد که کایزر امیدوار بود شاگردانش در بازی خانگی برابر ریوآوه سومین برد فصل را جشن بگیرند تا تیم او با 10 امتیاز در زمره مدعیان بایستد اما آتش بازی ستاره ایرانی و شاگرد سابق کارلوس کی روش اسطوره لیسبونی ها رویاهای او را بر باد داد تا حکم اخراجش صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی بعد از هت تریک هفته قبل مقابل آوس این بار در گرفتن پنالتی هت تریک کرد تا نه تنها جزو اتفاقات پرسرو صدای فوتبال باشگاهی اروپا قرار بگیرد بلکه زمینه صدور حکم اخراج سرمربی یکی از سه قطب اصلی فوتبال پرتغال را نیز فراهم کند، اتفاقی که نام او را بیش از هر زمان دیگری در صدر اخبار رسانه های لیسبون و پرتغال قرار داد تا در کمتر از چند هفته از ورود به این کشور، طارمی به مهاجمی سرشناس تبدیل شود.
اسپورت 360 در گزارشی از اتفاقات پرحاشیه فوتبال باشگاهی در این هفته از هت تریک مهدی طارمی در گرفتن پنالتی آن هم از مدافع اروگوئه ای اسپورتینگ به عنوان یکی از عجایب هفت گانه نام برد که هم باعث اخراج بازیکن اروگوئه ای از بازی شد هم این که 48 ساعت بعد مارسل کایزر را از سمت سرمربیگری لیسبونی ها کنار گذاشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طارمی پنالتی هت تریک ریوآوه تابناک ورزشی عمار صالحی علی اصغر مونسان گام سوم برجام سرگئی لاوروف ماه محرم سامانه سماح هفته امر به معروف و نهی از منکر حوزه های انتخابیه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

اسپورتینگ لیسبون در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در لیگ پرتغال را مسجل کرد

طرفداری | با توجه به شکست ۲-۰ بنفیکا برابر فامالیکائو، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ پرتغال در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، مسجل شد. این بیست و چهارمین قهرمانی سبز و سفید پوشان در سطح اول فوتبال پرتغال به حساب می‌آید. 

شاگردان روبن آموریم با ۹۲ گل زده، بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارند و تفاضل آن‌ها نیز از سایر تیم‌ها بهتر است (۶۳+).

جدول لیگ ۱۸ تیمی پرتغال جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ لیسبون

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • هت تریک لوکاس مورا در آمسترادم و راهیابی تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا (8 می 2019) / فیلم
  • جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا