Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صبح امروز با حضور ۱۵۷ دانشجو، چهل و سومین مسابقات ریاضی دانشجویان کشور در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

مجتبی قیراطی دبیر علمی این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل و سومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویان کشور برگزار شد که اولین‌بار این مسابقات سال ۵۳ برگزار شده و از همان سال به طور مداوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر دانشگاه نخبه‌های ریاضی خود را در قالب تیم پنج نفره به مسابقات اعزام کرده که دو روز ۱۲ و ۱۳ شهریور جاری به رقابت پرداختند.

دبیر علمی چهل و سومین مسابقات ریاضی دانشجویان کشور بیان کرد: از برجسته‌ترین مدال‌آوران این رقابت‌ها در طول دوره‌ها مرحومه مریم میرزاخانی است.

قیراطی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ۱۵۷ نفر در قالب ۳۷ تیم از دانشگاه‌های مطرح سراسر کشور در این رقابت شرکت کردند، افزود: دانشگاه‌های تهران، جنوب کشور، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و ...دانشجویان خود را به این مسابقات اعزام کردند.

وی متذکر شد: اختتامیه مسابقات روز جمعه برگزار و مدال‌ها به نفرات برتر اهدا می‌شود.

حسن رنجبرعسکری رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: برگه های دانشجویان فردا همگی تصحیح شده و روز جمعه مراسم اهدای جوایز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه معمولا این مسابقات ارزشمند بوده و خیلی از بزرگان ریاضیات از جمله مرحومه مریم میرزاخانی از دل این مسابقات بیرون آمده و شناخته شدند، تصریح کرد: امیدواریم رقابت سازنده‌ای بین دانشجویان ریاضی کشور برگزار و کسانی که شایستگی لازم دارند در سطح کشور معرفی شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دانشجو رئیس دانشگاه رقابت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک