Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت مستعفی یمن اعلام کرد که با شورای انتقالی جنوب این کشور وابسته به امارات گفت‌وگو و مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، احمد المیسری، وزیر کشور دولت مستعفی یمن در سخنانی اعلام کرد که با شورای انتقالی جنوب بر سر میز مذاکره نخواهد نشست.

وی افزود: اگر قرار باشد گفت‌وگو انجام شود، این گفت‌وگو با برادران در امارات و زیر نظر برادران در عربستان سعودی انجام می‌شود، چراکه امارات طرف اصلی در در منازعه ما و آنها (شورای انتقالی جنوب) بوده و مجلس انتقالی تنها یک ابزار اصلی برای آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المیسری در ادامه تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم با ابزارها گفت‌وگو کنیم بلکه می‌خواهیم با صاحبان آنها بر سر میز مذاکره بنشینیم.

اخیرا نیروهای شورای انتقالی جنوب با حمله به مقرهای دولت مستعفی در شهر عدن تسلط این شهر و نهادهای دولت مستعفی در آن را به دست گرفتند و دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی این کشور ابوظبی را به حمایت از این نیروها متهم کرده است.

پیشتر انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات خواستار گفت‌وگوی دولت مستعفی یمن با شورای انتقالی جنوب شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگیری در عدن شورای انتقالی جنوب یمن و دولت مستعفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • حامیان گشت ارشاد
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • نزدیک شدن منوریل به تکمیل پس از ده سال
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست