Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@00:28:20 GMT

نهنگ سفید آتش نشانان را به تکاپو انداخت

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۷۱۱

نهنگ سفید آتش نشانان را به تکاپو انداخت

آتش سوزی در رستوران نهنگ سفید در نزدیکی اسکله تفریحی کیش در کمتر از سه دقیقه با حضور ماموران آتش نشانی کیش مهار شد .

رییس آتش نشانی کیش که در محل حادثه حضور داشت  گفت : حدود ساعت 18 پس از اعلام حریق در مجموعه نهنگ سفید نیروهای ایستگاه های شماره 2 و 3 بسیج شده و کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حاضر و با تلاش موفق به مهار آتش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی اسدی زنوز افزود: به دلیل گستردگی آتش 12 شیلنگ از چهار جهت به سمت محل حریق هدایت شد و با تلاش ماموران مستقر در محل توانستیم آتش را از طرفین مهار کنیم .
وی گفت : در ساخت این مجموعه از پوشش پشم شیشه و پلاستیک استفاده شده است ، به صورت کتبی به مدیریت مجموعه اعلام کرده بودیم که در صورت آتش سوزی در محل خسارات زیادی به مجموعه وارد خواهد شد اما به رغم تذکرات و تاکید مدیریت نظارت بر گردشگری، این مرکز پذیرایی تا کنون به کار خود ادامه داده است که بی توجهی به تذکرات ،امروز سبب بروز حادثه شد .
 اسدی با ابراز خرسندی از اینکه این حادثه هیچ تلفات جانی برجای نگذارده است افزود :عملیات مهار آتش سوزی بسیار سریع صورت گرفت و از سرایت آتش به بخش های دیگر جلوگیری شد که این سرعت عمل در سابقه کاری ما بی سابقه بوده است .
وی در مورد علت آتس سوزی گفت : به دلیل تخریب آمفی تئاتر سقف و صندلی های محل ، علت یابی زمان بر است ، در شرایط فعلی نیروهای عملیات پیشگیری در محل مستقر شده اند و علت یابی خواهند کرد.
اسدی زنوز تاکید کرد : سیم کشی محل اصولی نبوده و هیچ گونه سیستم اعلام و اطفا حریق نداشته است و اگر این حادثه در شب اتفاق می افتاد به طور یقین خسارت زیادی بر جای می گذاشت .
وی میزان خسارت وارده را حدود 30 درصد عنوان کرد و افزود : بیشتر آتش سوزی های صورت گرفته در کیش به دلیل استاندارد نبودن سیم کشی ها و رعایت نکردن نکات ایمنی اتفاق می افتد.

رییس آتش نشانی کیش تصریح کرد روزانه 20 مورد بازدید از اماکن مختلف داریم و تاکید ما بر این است که صدور مجوز فعالیت اقتصادی با تایید آتش نشانی انجام گیرد تا مطمئن باشیم نکات ایمنی لازم در نظر گرفته شده است .

به گفته اسدی زنوز سه روز پیش نیز به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی یک هتل نیز دچار آتش سوزی شد که در شرایط کنونی فعالیت نمی کند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت

صاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، تصاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد. این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 750179

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • اعلام جزئیاتی درباره پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان