Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کمپانی آل اشپورت آلمان که دوباره تولید کیت‌های تیم ملی ایران را برعهده گرفته است، در طراحی کیت‌های تمرینی یوزها، اتفاقی عجیب را رقم زده که موجب تعجب بسیاری از بازیکنان تیم ملی و حتی رسانه‌ها شده است.

 

 

در کیت‌های تمرینی تیم ملی که دقیقاً مشابه کیت‌های تمرینی بارسلونا هستند، در پشت پیراهن‌های بازیکنان پرچم کاتالونیا دیده می‌شود که این امر گاف بزرگی را در زمینۀ کپی‌برداری آنها ترتیب داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیراهن تیم ملی تمرین تیم ملی فوتبال آل اشپورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • قیمت سکه پارسیان کادویی با عیار ۷۵۰
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند