Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@21:47:04 GMT

مرگ تلخ پسربچه 2 ساله در تهرانسر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۲۷۷۴

ساعت 6 عصر سه شنبه 12 شهریور ماه حادثه تصادف یک خودروی بنز 220 اتاق معماری مدل 70 زرد رنگ با یک خانواده به پلیس مخابره شد.

اخبار اجتماعی- ماموران با حضور در محل مشاهده کردندکه یک پسر بچه 2 و نیم ساله روی زمین افتاده و مادربزرگ و برادر دوقلوی این بچه نیز در کنار خیابان روی زمین افتادند و این در حالی بود که یکی از ماموران در حال انجام احیا کودک 2 و نیم ساله بود که امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادگران اورژانس در محل مرگ پسر 2 ونیم ساله را تایید و برادر دوقلوی و مادربزرگ را که از ناحیه صورت و پا مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که راننده بنز قدیمی قصد خرید خودرو را داشته و برای بررسی وقتی پشت فرمان خودرو می‌نشیند غافل از اینکه خودرو در دنده است اقدام به روشن کردن خودرو کرده و ناگهان خودروی بنز زرد رنگ به صورت دنده عقب شروع به حرکت می کند.

 خریدار بنز که که قادر به کنترل خودرو نبوده در نزدیکی پارک نرگس تهرانسر ابتدا با پسر بچه 2 و نیم ساله که نیکان نام دارد برخورد کرده و سپس با یک خودروی پژو تصادف و در پایان با برخورد با جدول کنار خیابان متوقف می شود.

مادربزرگ در این صحنه توانسته یکی از نوه هایش را به سمت عقب بکشاند که با خودرو برخورد نکند.

سرهنگ مالمیر سرپرست کلانتری 150 تهرانسر،در پایان گفت: راننده بنز به دستور مقام قضایی بازداشت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اورژانس بیمارستان پژو تصادف خودرو معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر

کاربران فضای مجازی فیلم‌هایی از برخورد خشن پلیس با دانشجویان معترض در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس منتشر کرده‌اند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان