Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرخودرو و سپاهان با هم مصاف می کنند.

طرفداری- تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در چارچوب دیداری دوستانه، شنبه در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود. 

به گزارش سایت باشگاه شهرخودرو، شاگردان یحیی گل محمدی روز جمعه، مشهد را به مقصد اصفهان ترک می‌کنند تا در چارچوب دیداری تدارکاتی، عصر روز شنبه به مصاف سپاهان اصفهان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار بعدی شهرخودرو خراسان در رقابت‌های لیگ برتر، روز شنبه، ۲۳ شهریورماه در تبریز برابر ماشین سازی برگزار می‌شود. با تصمیم کادرفنی، این تیم با برگزاری دیدارهای دوستانه، آمادگی خود را برای استمرار بخشیدن به نوار پیروزی‌ها در لیگ، حفظ می‌کند. 

شهرخودرو خراسان در ۲ دیدار قبلی خود صاحب ۲ پیروزی شده است‌.
 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا

 به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای نیمه‌نهایی فینال‌فور لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در روز جمعه در کشور ارمنستان برگزار شد و فینالیست‌های این دوره مشخص شدند.

در اولین دیدار تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت و بعد از تساوی ۴ بر ۴ موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

پالما سال گذشته توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در دیگر دیدار این مرحله، بارسلونا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ پرتغال رفت و توانست حریف خود با نتیجه ۵ بر ۴ را از پیش رو بردارد تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان هم از کشور اسپانیا باشد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم