Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی محمدعلیپور روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر افزود:اعزام  تیم ملی موج سواری به مسابقات جهانی ژاپن، اعزام تیم ملی اسکی روی آب به مسابقات  آسیایی  تایلند، تیم ملی راگبی بانوان جهت بازی های غرب اسیا در کشور پاکستان و ملی دارت در مسابقات نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی رومانیاز مهمترین اعزام ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال نیز  فدراسیون انجمن های ورزشی ۹ اعزام داشته که در یکی از این اعزام ها  روز گذشته تیم ایران در مسابقات جهانی سبک تاکرا تایلند یک نشان طلا گرفت.

محمدعلیپور ادامه داد: فدراسیون انجمن های ورزشی با ۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته، فعالیت ۲۰ انجمن ورزشی با ۵۷ رشته ورزشی سومین فدراسیون  پرجمعیت کشور است.

وی یادآورشد: بیسبال استان بوشهر قدمتی ۱۰۰ ساله دارد که بدون شک هیچ رشته ای با این قدمت  در یکی از محلات شهر بوشهر در دنیا وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در این زمینه پیشنهاد می شود استایوم اختصاصی رشته بیسبال در شهر بوشهر احداث شود.

معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:  هیان انجمن های ورزشی این استان با چهار سال سابقه فعالیت قهرمانان زیادی را در رشته های مختلف از جمله بیسبال و سافت بال پرورش داده است.

موسی کشتکار افزود: این هیات بیش از ۲۰ انجمن ورزشی دارد که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مرد حمایت ویژه قرار دارند.

وی یادآورشد: انجمن موتور سواری هیات انجمن های ورزشی بوشهر نیز بتازگی فعالیت خود را آغار و چندین دوره آموزشی، مربیگری و داوری برای توسعه این رشته برگزار کرده است.

در مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر سید روح الله علوی در سمت خود ابقا شد.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزشی تیم ملی غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد