Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@16:20:30 GMT

امسال بازگشایی مرز خسروی قطعی است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۲۶۴

امسال بازگشایی مرز خسروی قطعی است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در جلسه‌ای صبح امروز، 13 شهریورماه درخصوص بازگشایی مرز خسروی اظهار کرد: توافقنامه بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین به امضاء وزرای ایران و عراق رسیده است.
وی با اشاره به شرایط فعلی درخصوص بازگشایی مرز خسروی افزود: شرایط نشان می‌دهد بازگشایی مرز خسروی امسال قطعی است و تا چند روز آینده شاهد بازگشایی این مرز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه تصریح کرد: روز گذشته در سفر به عراق از 90 کیلومتر از مسیر تردد زوار بازدید کردیم که مسیر خوبی بود.
بازوند با اشاره به تغییرات پاسگاه‌های مرزی توسط نیروهای ارتش عراق گفت: این مسئله بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم تا به زودی شاهد بازگشایی مرز باشیم چراکه تغییرات نشان از برقراری و تأمین امنیت دارد.
وی در پایان با اشاره به لزوم تأیید نخست وزیر عراق در تأیید توافقنامه بازگشایی مرز خسروی اظهار کرد: این توافقنامه پس از آن که به تأیید نخست وزیر عراق برسد باید به فرماندهی ارتش ابلاغ و برطبق قانون اساسی این کشور ارتش عراق باید اجازه بازگشایی مرز را بدهد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد بازوند بازگشایی مرز مرز خسروی اربعین 98 استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته‌ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ته‌ته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن‌سازی شد.

وی افزود: گردنه ته‌ته یکی از نقاط مرتفع و برف‌گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت‌گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف‌روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی گفت: گردنه ته‌ته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 747586

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر