Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:26:09 GMT

آینده تجارت دیلم بسیار مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۴۵۰

آینده تجارت دیلم بسیار مطلوب است

فرماندار دیلم روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  یکی از طرح های بلندمدت  در این زمینه جانمایی فعالیت های بندری در ضلع شمالی خور دیلم در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار با اعتبار اولیه ۹۰۰ میلیارد ریال است که   امیدواریم با افزوده شدن اعتبار جدید  هرچه زودتر نسبت به اجرایی کردن این طرح اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالامیر قاسمی گفت: در هفته دولت سال گذشته عملیات اجرایی ایستگاه و اسکله جستجوی امداد و نجات دریایی با اعتبار  ۱۴۵ میلیارد ریال آغاز  و با تلاش های صورت گرفته جهت تسریع در روند اجرایی، کم تر از مهلت قانونی قرارداد به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

وی  استقرار یک فروند آتشخوار دراین بندر را یکی از اقدامهای تاثیر گذار دولت تدبیر و امید در حوزه مدیریت بحران و توسعه بنادر ودریانوردی دانست و اظهار داشت: آتشخوار در جلوگیری از هرگونه آتش سوزی موتور لنج ها نقش به سزایی دارد.

فرماندار دیلم افزود: یکی از مطالبات مردم بویژه جامعه لنجداران و حوزه های گردشگری دریایی،  پاکسازی خور دیلم از لنج های مغروقشده بود که در این زمینه با تلاش های فراوان ۳۷ شناور شناسایی شد.

وی گفت: پس از شناسایی این شمار شناور مغروقی فرسوده ،بلاتکلیف و رها شده  قرارداد منعقد و  از شهریور امسال عملیات جمع آوری  آغاز و به مدت ۴ماه به پایان خواهد رسید.

وی اظهارداشت : احداث اسکله سوخت گیری و صادراتی تعاونی لنج داران دیلم به طول ۴۵ متر و اعتبار اولیه  ۳ میلیارد  ریال به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار دیلم اضافه کرد:  دیلم تنها بندری در استان بوشهر است  که شناورهای تجاری ، صیادی و قایق های صیادی و تفریحی به صورت منظم در پارکینگ های معین ساماندهی  و ایستگاه شناورها با تابلو مشخص شده‌اند.

شهرستان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

۶۱۶۴/۷۲۱۵/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آتش سوزی استان بوشهر امداد و نجات جامعه مدیریت بحران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان