Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: اجتماع بزرگ حوزویان و مبلغان به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، ۱۴ شهریورماه در دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی در تهران برگزار می شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «امیر میثم سعیدی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه تبیین اولویت های تبلیغ در مناسبت های دینی یکی از دغدغه های آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع تقلید جهان تشیه است، اظهار کرد: معظم له در همین راستا تاکید دارد دفاتر نمایندگی ایشان باید محل اجتماع حوزویان و مبلغان و تبیین روش های سنتی و نوین تبلیغ در سطح استان های کشورمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول امور فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی دفاتر آیت الله العظمی جوادی در تهران افزود: در همین راستا اجتماع بزرگ حوزویان و مبلغان تهران به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا، پنجشنبه، 14 شهریورماه از 8 و 30 دقیقه تا 10 صبح در دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل خراسانی، معاون فرهنگی دفتر (مرکزی) آیت الله العظمی جوادی آملی، سخنران و منطقی، مداح این مراسم هستند.

 

 

مسئول امور فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی دفاتر آیت الله العظمی جوادی در تهران یادآور شد: تبیین اولویت های تبلیغ در مناسبت های دینی و ضرورت استفاده از روش های نوین تبلیغ در ایام سوگواری در شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله (ع) از محورهای اجتماع حوزویان و مبلغان در دفتر آیت الله العظمی جوادی در تهران است.

 

یادآور می شود، دفتر آیت الله العظمی جوادی در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا، واقع شده است.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد روزنامه مجلس استان همدان نشریه شبستان اجتماع حوزویان محرم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • ویدیو/ اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید