Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@05:09:08 GMT

كانال دروازه قرآن اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۸۱۱

كانال دروازه قرآن اصلاح شود

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر اسكندرپور، شهردار شیراز امروز، 13 شهریورماه در آیین تكریم و معارفه مدیران شهرداری شیراز بیان كرد: طی یك و نیم سال گذشته با فراز و فرودهایی در ارتباط با بعضی از موارد در شهرداری مواجه بودیم كه این مهم ایجاب می‌كرد كه در یك دوره زمانی تغییرات برای رسیدن به اهدافی كه طراحی كرده‌ایم، اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه شهرداری مجری مصوبات شورا و قانونگذار و ناظر بر اقدمات شهرداری است، افزود: طبیعی است كه نقطه نظرات خود را به عنوان مجری در كمیسیون‌ها ارائه می‌كنیم اما نهایتا تصمیم شوراییان را دنبال خواهیم كرد.
اسکندرپور با تصریح اینکه مجموعه شهرداری پس از صدور مصوبه حق اجتهاد ندارد و باید آن را اجرا كند، تأکید کرد: شهرداری شیراز وارث پروژه‌های دوره قبل در این كلان‌شهر هستیم كه باید به سرانجام برسند.
شهردار شیراز یادآور شد: سال اول و دوم شورا و شهرداری فرصت تعریف پروژه‌های جدید نداشتیم، البته نگاهی احساسی‌تر هم وجود داشت كه شورا و شهرداری را ملزم به اجرای پروژه‌های متناسب با شعار خود می‌كند.
وی با تأكید بر اینكه سرمایه مردم در پروژه‌ها هزینه شده كه باید به سرانجام می‌رسیدند، گفت: وجود تعداد زیادی پروژه‌های باقی مانده، موجب شد تا كمتر پروژه‌های انسان محور را در دو سال گذشته اجرا كنیم، چون پروژه‌های نیمه تمام روی دستمان مانده بود.
شهردار شیراز با بیان اینکه امروز پروژه‌های جدیدی تعریف شده كه به زودی در فاز اجرایی قرار خواهد گرفت، گفت: باید پروژه‌های عمرانی را با سرعت بیشتری دنبال كنیم كه البته این به این معنای نادیده گرفتن اقدمات همكارمان در این مجموعه نیست.
وی با تأكید بر اینكه مردم به قد و قامت و سابقه نگاه نمی‌كنند بلكه به خروجی كار را مدنظر دارند، گفت: مردم به خروجی كار از شورای اول تا پنجم شیراز نگاه می‌كنند.
شهردار شیراز با انتقاد از وجود كوتاهی‌هایی در برخی مناطق، افزود: شهرداران مناطق و معاونین باید هر آنچه كه در حوزه عمرانی اتفاق می‌افتد را اشراف داشته باشند.
اسكندرپور با بیان اینكه در برخی مناطق پروژه عمرانی برای افتتاح در هفته دولت نداشتیم، گفت: به عنوان مثال؛ پروژه‌ای كه باید در هفته دولت افتتاح می‌شد اما به دی ماه موكول شده كه نشان از عدم ارزیابی مجموعه همكاران عمرانی دارد.
وی اضافه کرد: از معاون جدید فنی و عمرانی شهرداری شیراز خواسته‌ام كه پایان شهریورماه برنامه‌ای ارائه كند كه نشان دهد تا پایان شش ماه دوم سال، مناطق مختلف شهرداری در حوزه عمرانی در كجا قرار دارند؟
شهردار شیراز پیام روشن خود از انتصابات جدید در شهرداری‌های مناطق را عدم تعارف با كسانی عنوان كرد كه اگر هر لحظه احساس شود كارها متناسب با برنامه پیش نمی‌رود، عزل خواهند شد.
اسكندرپور تاكید كرد: قائل به احترام به بدنه شهرداری و مدیران شهرداری و حفظ آنها هستم، اگرنه می‌شد مدیران جدیدی را بدون تعارف منصوب كرد.
وی با انتقاد از نحوه برخورد برخی شهرداران با مردم، گفت: چرا یك شهردار با مردم و سرمایه گذار به گونه‌ای برخوردی می‌کند كه انگار مردم نوكر در خانه آنها هستند؟ اگر كاری برای مردم انجام نمی‌دهید، آن‌ها را بی حرمت نكنید.
اسكندرپور با یادآوری اینكه نگاه شورا و شهردار بر حفظ احترام و حرمت مردم است، از شهرداران جدید خواست حفظ حرمت مردم را اولویت كار خود در مناطق قرار دهند.
وی با یادآوری واقعه سیل در ابتدای سال جاری در شیراز، خواستار اصلاح و به روز شدن كانال سعدی و دروازه قرآن در منطقه ٣ شد و با مورد خطاب قرار دادن سرپرست شهرداری این منطقه، بیان كرد: دنیا شیراز را به سرمایه‌های منطقه ٣ آن می‌شناسد، لذا شهردار این منطقه در ویترین سرمایه‌های فرهنگی ایران تنها به دنبال صدور مجوز نباشد كه برای حفظ و پاسداشت این منطقه تلاش مضاعف كند.
شهردار شیراز گفت: تك تك بلوارها و خیابان‌های منطقه ٣ برای نوروز ٩٩ باید نقاشی شود و بهترین زیباآرایی در میان مناطق داشته باشد.
اسكندرپور در بخشی از سخنانش از روزهای پركار شهرداری شیراز در شش ماهه دوم سال ٩٨ با افتتاح پروژه‌های بزرگ شهری خبر داد و گفت: فاز اجرایی تعدادی از پروژه‌های انسان محور نیز آغاز خواهد شد.
یادآور می‌شود، در این مراسم، اسماعیل صالحی، محمودرضا مهرجانیان، مسعود طهماسبی، فرود بذرافشان، اصغر سروی، حمیدرضا اسماعیلی و سعید معصومی به ترتیب به عنوان معاون فنی و عمران شهرداری، سرپرست منطقه یك، سرپرست منطقه ٣، سرپرست منطقه ٥، سرپرست منطقه ٦ و سرپرست منطقه هفت شهرداری شیراز معرفی شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي دروازه قرآن سيل شيراز حيدر اسكندرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است