Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@09:14:36 GMT

ظریف: در 2 روز آینده گام سوم را برمی‌داریم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۳۸۸۳

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که در بنگلادش حضور دارد امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگویی درباره گام سوم توقف برخی تعهدات برجامی گفت: ما از روز اول اعلام کردیم آمادگی مذاکره را داریم، اما گام‌های خود را برمی‌داریم، اگر مذاکرات به نتیجه برسد، گام‌ها می‌توانند متوقف شود، حتی می‌تواند به عقب برگردد.

اخبار سیاسی_ رئیس دستگاه دیپلماسی یادآور شد: ولی اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یعنی اروپایی‌ها نتوانند تعهداتشان را لااقل در رابطه با فروش نفت ایران و بازگشت پول نفت ایران به ایران به شکل‌های مختلف اجرا کنند، آن وقت است که ایران گام‌ها را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در فاصله دو روز آینده گام سوم را برخواهیم داشت و رئیس جمهور امروز اعلام کرد گام سوم گامی است که تاثیرات چشمگیری در برنامه هسته‌ای ایران دارد و بعد از آن هم به مذاکره ادامه خواهیم داد. بعد از دو ماه طبق رویه خود اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، گام چهارم اتخاذ خواهد شد، باز هم مذاکرات را متوقف نمی‌کنیم و مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

ظریف عنوان کرد: مذاکره که قسمتی از وظایف وزارت خارجه است ادامه می‌یابد، ما وظایفمان را تعطیل نمی‌کنیم، ضمن اینکه سیاست ما اتخاذ اقدامات لازم در کنار مذاکره است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فروش نفت بنگلادش ظریف برجام گام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود