Web Analytics Made Easy - Statcounter

تِد کروز، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، می‌گوید یک «دولت پنهان» در وزارتخانه‌های خارجه و خزانه‌داری آمریکا تشکیل شده است که تلاش می‌کنند تلاش‌های دولت ترامپ برای مواجهه با ایران را تضعیف کند. وی مدعی شده که این افراد می‌خواهند توافق «بسیار بد» هسته‌ای با رهبران ایران را که در دوران باراک اوباما حاصل شد، دوباره احیا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کروز که روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور در دانشکده هادسون واشینگتن سخنرانی می‌کرد افزود: «اینجا هستم که بگویم دولت پنهان هنوز زنده است و واشینگتن را محاصره کرده است. هدف اصلی این افراد در وزارتخانه‌های خارجه و خزانه‌داری، احیای برجام است».این سناتور جمهوریخواه هیچ شواهدی درباره ادعای خود ارائه نکرد.

کروز می‌گوید «دولت پنهان» چشم به پیروزی دمکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ دوخته است. «هدف آن‌ها این است که از برچیدن کامل برجام توسط دولت ترامپ جلوگیری کنند، چون بر این باور هستند که در انتخابات پیش رو پیروز خواهند شد».وی گفت: هر نامزد دمکراتی که پا به عرصه رقابت‌های ریاست‌جمهوری بگذارد، مشتاقانه خواهان حفظ برجام و دادن معافیت به بخش‌های صلح‌آمیز برنامه هسته‌‎ای ایران است تا با کشور‌هایی نظیر روسیه، چین و برخی اروپایی‌ها آن را توسعه دهند.

تد کروز از مخالفان شدید برجام است. وی اخیرا در واکنش به طرح مجلس ایران برای تحریم برخی از مقامات آمریکا، با تمسخر نسبت به احتمال تحریم خود و از دست دادن شانس سفر به ایران توئیت کرد: «لعنتی! حالا من و زنم هایدی باید برنامه کریسمس‌مان را تغییر دهیم».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تد کروز جمهوری خواهان برجام دولت پنهان مناقشه آمریکا و ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی

دریافت 22 MB کد خبر 6091329

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق