Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اجتماعی خرداد؛همایش شیرخوارگان حسینی(ع) همزمان در سراسر کشور با حضور انبوه مادران و کودکان شیرخواره در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزارمی‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع)، روز جمعه ششم محرم، مصادف با ۱۵ شهریورماه از ساعت ۹ صبح با حضور شیرخوارگان حسینی و مادران آنها در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این همایش نورانی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی مجد و مرثیه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حاج مجتبی باقری و شعرخوانی آقای قاسم نعمتی همراه خواهد بود.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان(ع) مقدم همه عاشقان آل الله را به این مراسم معنوی گرامی می‌دارد. برچسب ها: همایش شیرخوارگان حسینی ، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم

منبع: خرداد

کلیدواژه: همایش شیرخوارگان حسینی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه شهرستان ساوه در این همایش گفت: مادران مقاومت باید در تعالیم خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه دین باوری و وظیفه شناسی مهمترین خصلت مادران مقاومت است افزود: اگر هر کدام از مادران این وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک کشور و آرمان‌های اسلامی نیز از گزند دشمنان در امان خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: امروز به پشتوانۀ حرکت‌های عظیم مردم ایران، حرکت‌های جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال شکل گیری است.
سرهنگ مهدی افزود: ملت ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همواره مقاوم هستند و از ملت‌هایی که در برابر ظلم و استبداد مقاومت می‌کنند، حمایت کرده‌اند.
در این مراسم مادران مقاومت ساوجی با ختم قرآن کریم، رهایی و پیروزی را برای مردم رنجدیده و مادران بی‌گناه غزه از خداوند متعال طلب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود