Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان باقریان، به‌ بهانه‌ پخش مجدد سریال «مختارنامه» در گفت‌وگویی با آی‌فیلم شرکت کرد و درباره همکاری با داود میرباقری گفت: آشنایی من با داود میرباقری بزرگ‌ترین سعادت و افتخاری بود که نصیب من شد. من با ایشان از سریال «گر­گ­‌ها» آشنا شدم تا سریال «مختارنامه» که مجدداً این افتخار نصیبم شد و همکاری ما برای سال‌های زیادی شکل گرفت و بسیار خرسند و خوشبختم که در یک کار ماندگار حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقریان درباره اینکه می‌گوید زربی تنها کسی است که در کتاب «مختارنامه» نامش آمده و سندیت دارد، درباره این شخصیت افزود: این نقش بدون اسلحه و جنگجویی، یک عاشق اهل بیت (ع) است که به دیار مختار کوچ می‌­کند و در آنجا خدمتگزار مختار می­‌شود و رابطه حسنه‌ای میانشان ایجاد می­‌شود. این شخصیت اصالتاً لر است و در لفظ لری به طلا، زر می­‌گویند و زربی کنایه از زر بودن یا طلا بودن است.

او درباره سکانسی که منجر به شهادت زربی شد، توضیح داد: سه یا چهار سکانسی که برای من خیلی ارزشمند بود مربوط به بخشی بود که زربی و رستم برای پیدا کردن شمر با هم همسفر می‌شوند. بگو مگوهایی که بین آن دو ایجاد می‌شود برای من خیلی جذاب بود. در این سکانس با آقای اکبر زارع همبازی بودم و با راهنمایی‌های آقای میرباقری تلاش کردیم تا سکانس‌ها به خواسته ایشان نزدیک شود.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1296505

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجموعه تلویزیونی مختارنامه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی محمدجواد ظریف سینمای ایران لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران محرم ایران و آمریکا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه پیشرفت باید در چهار چوب‌های فرهنگی و دینی اتفاق بیفتد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم نیازمند به تدوین پیوست‌های فرهنگی هستیم.

وی ضمن بیان اینکه دچار تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی هستیم، افزود: برای گذار از این مرحله باید مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ریل پیشرفت استان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد، ابراز داشت: می‌توانیم در این زمینه به الگو سرآمد برای کل کشور تبدیل شویم.

میرباقری شاهرودی ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم تشکیل اتاق فکر با حضور هیأت‌های اندیشه ورز ضروری است، تصریح کرد: مباحث فرهنگی و دینی باید مشخص و پیشرفت و توسعه بر بستر آنها صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه الگو سرمایه داری یکی از مباحثی که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد، افزود: این الگوها باید به تدوین پیوست‌های فرهنگی منتهی شود.

کد خبر 6087766

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت