Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم آسیابانپور عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمرین‌های تیم برای حضور در لیگ به خوبی انجام شده و بدون شک حمایت و همراهی هواداران موجب دلگرمی و کسب موفقیت است.

وی ادامه داد: در هفته اول لیگ دسته سه فوتبال کشور، تیم یزدلوله از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ شهریورماه سال‌جاری در اولین دیدار خود در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم ۰۶ بیرجند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم یزدلوله اظهار داشت: برای این مسابقه مشکل خاصی نیست و همه بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف حریف خواهند رفت.

آسیابانپور تصریح کرد: همراهی و حمایت  جامعه فوتبال و هواداران در رسیدن به هدف و کسب پیروزی برحریف موثر است.

یزدلوله تنها نماینده استان یزد در این رقابت‌هاست و در گروه پنجم با تیم‌های صنعت فولاد کوهستان، شهدای دهنو آران و بیدگل، رضوانی اصفهان، شهرداری منوجان، فولاد بردسیر کرمان، فولاد هرمزگان، خلیج فارس میناب، عقاب زاهدان،امید بتن نورآباد فارس، مقدسی کیش و صفر چهار بیرجند هم گروه شد.

مرحله اول لیگ دسته سوم کشور با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی آغاز می‌شود و در این مرحله تیم‌ها به صورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد و در مجموع در ۶ بازی میزبان و در ۶ بازی مهمان خواهند بود.

در پایان این مرحله، تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم به بعد به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور خواهند داشت.

هم اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

۷۵۳۶/  ۶۱۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جدول خلیج فارس رفت و برگشت فوتبال فوتسال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم