Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:56:20 GMT

ظرفیت های محرم دزفول شناسایی و برجسته شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۴۶۶۵

ظرفیت های محرم دزفول شناسایی و برجسته شوند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی  روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به پیشینه تاریخی و توانمندی های دزفول اشاره کرد و افزود: شهرستان دزفول در تمام زمینه ها بویژه برگزاری آیین های عزاداری های ماه محرم ظرفیت دارد که زیاد مورد توجه قرار نگرفته اند.
وی با اشاره به برگزاری آیین های عزاداری در شهرستان دزفول گفت: در هیچ نقطه ای از کشور به این عظمت عزاداری با کمیت و کیفیت بالا برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول افزود: شب به شب عظمت و شکوه عزاداری در نقاط مختلف دزفول از نظر کمی و کیفی بیشتر می شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: نوحه های برخی از مداحان دزفول با سبک های متفاوت و کیفیت بالا خوانده می شوند که باید این مداحان و نوحه ها بیشتر برجسته شوند.
وی ادامه داد: هر ساله جوانان علاقه مند به آیین های عزاداری محرم و صفر رویش دارند که باید حفظ و تقویت شوند.
امام جمعه دزفول گفت: سرمایه های دزفول تا در قید حیات هستند حمایت و برجسته شوند و آیین های نکوداشت این افراد برگزار شود.
وی به اهمیت مسایل فرهنگی اشاره کرد و افزود: مسایل اساسی و فرهنگی دزفول بیشتر مورد توجه قرار گیرند و به مسایل سیاسی و حاشیه ای دامن زده نشود.
هیات های عزاداری دزفول در نظافت شهر همکاری کنند
عضو شورای اسلامی شهر دزفول نیز درخصوص نظافت شهر در برگزاری آیین های عزاداری گفت: هیات های عزاداری در حفظ نظافت شهر کمک و همکاری کنند تا شهر پاکیزه بماند و مداحان نیز در این خصوص به عزاداران تذکر دهند.
فرهاد جاموسی در ادامه به برگزاری برنامه های عزاداری هیات های دزفول اشاره و تاکید کرد: عکس شهدا، علما و مقام معظم رهبری در هیات های عزاداری دزفول نصب شود.
وی با تاکید بر حضور روحانیت در هیات ها گفت: نیاز است در تمام هیات ها روحانیون نیز حضور داشته باشند تا برنامه های عزاداری با کیفیت تر برگزار شود.
۷۴۶۷/۳٠۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر سرمایه عزاداری عضو شورای اسلامی شهر محرم مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد

هیات تجاری اعزامی از نروژ روز پنجشنبه در پایان سفری یک روزه به استان زنجان و بازدید از کارخانه‌جات و صنایع استان و مذاکره با مسئولان و فعالان تجاری با حضور در دفتر سرمایه گذاری استانداری موضوعات مورد علاقه را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست که مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان حضور داشتند زمینه‌های همکاری مشترک دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تامین مواد اولیه، افزایش تولید، احیا و توسعه صادرات محصولات کاغذ و کارتن، گشایش بازار‌های جدید برای محصولات گلخانه‌ای و تولیدات صنعتی زنجان در کشور‌های اسکاندیناوی و شمال اروپا، افزایش همکاری‌های مشترک و تکمیل زنجیره‌های تولیدات شیلاتی زنجان از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث، بررسی و توافق هیات نروژی و زنجانی قرار گرفت.

در پایان سفر، نمونه‌هایی از محصولات صادراتی جهت بررسی موسسات استاندارد اروپایی و اخذ مجوز‌های بهداشتی و قانونی برای تسهیل ورود تولیدات زنجانی به بازار‌های اروپایی به طرف نروژی تحویل شد.

همچنین ظرفیت و کیفیت محصولات غذایی، باغی، سبزیجات و صیفی‌جات زنجان از دیگر مباحثی بود که مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد فهرست کالا‌های مورد نیاز کشور‌های خارجی و نیز زمینه‌های مورد علاقه طرف خارجی برای سرمایه گذاری در استان احصا و اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد