Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،   جواد زرینچه که از درگیری بازیکنان استقلال و تداوم آن در رختکن بسیار برافروخته بود، دوشنبه شب داخل رختکن آمد و در حالی که تأکید داشت در را ببندند، خطاب به بازیکنان گفت: خجالت بکشید، خجالت دارد، بازیکن استقلال هستید. می‌دانید برای چه تیمی بازی می‌کنید؟ می‌دانید پیراهن چه کسانی تن شما رفته است؟ امثال پورحیدری و غلامحسین مظلومی بازیکن استقلال بوده‌اند، علی جباری و عبداللهی‌ها در استقلال بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیون‌ها نفر هوادار پشت این تیم است، آن وقت شما به همین راحتی داخل زمین و درون رختکن کتک‌کاری می‌کنید؟ حرمت استقلال بالاتر از این حرف‌هاست. تا وقتی من اینجا باشم، خبری از دعوا و کتک‌کاری نیست. از امروز به بعد اگر ببینم، خودم کاری می‌کنم که برای همه درس عبرت شود. تا من هستم، از کتک‌کاری در استقلال خبری نیست. دیگر از این خبر‌ها نیست. هرکس هم با آن یکی دعوا دارد، بلند شود و با هم بروند سر خیابان هر قدر که می‌خواهند، فحش بدهند و همدیگر را بزنند، اما داخل مجموعه‌ای که استقلال تمرین می‌کند و تیمی که سرپرست آن من هستم، از این حرف‌ها نداریم. آبروی خودم و استقلال را از سر راه پیدا نکرده‌ایم که اجازه بدهیم چند نفر به راحتی چوب حراج به آن بزنند.

منبع: وانا

کلیدواژه: جواد زرینچه زرینچه استقلال دعوای بازیکنان استقلال استقلال زرینچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر روز یکشنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد و در حاشیه این تمرین محمد کریمی و پیام نیازمند به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان به نمایندگی از سایر بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، تشرف او به دین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

دیگر خبرها

  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس