Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد تعاونی‌های کشور در حوزه تولیدی فعالیت دارند گفت: در سال گذشته بیش از ۵۲ هزار شغل توسط تعاونی‌های تازه تأسیس ایجاد شده است. ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ابراهیم صادقی فر بعدازظهر امروز در چهاردهمین آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان سمنان با بیان اینکه نقش اقتصاد در عرصه تعاون توزیع مناسب سرانه ثروت و کاهش فقر در جامعه است اظهار داشت: تعاونی ایجادکننده فعالیتی اقتصادی با سرمایه‌های کوچک اما تجمیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر کار در سنندج: بهترین راه تحقق توسعه و رونق تولید تقویت تعاونی‌ها در کشور استتعاونی‌ها نقش مهمی در ارتقای رونق اقتصادی در ایلام دارندتعاونی‌های آذربایجان شرقی نقش موثری در شکوفایی اقتصادی دارند

وی با اشاره به فعالیت 53 درصد از تعاونی‌های کشور در حوزه تولید افزود: سرمایه‌های کوچک با ایجاد تعاونی جمع‌آوری می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ارتقای دانش، آگاهی، مهارت‌آموزی و توانمندسازی در تعاونی‌های کشور مورد غفلت واقع‌شده است بیان داشت: برخی تصورشان این است که رویکرد وزارت تعاون منحصر در فعالیت‌های اقتصادی است؛ درصورتی‌که تعاونی‌ها کارکردهای گسترده اجتماعی و فرهنگی نیز دارند.

صادقی فر با بیان اینکه تعاونی‌ها بازوی دولت در توسعه اقتصاد کشور محسوب می‌شوند گفت: هدف ایجاد توسعه پایدار است و این مهم در وزارت مهم اولویتی مهم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: راهکار رشد و توسعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و تعاون تنها با آگاهی و مهارت‌آموزی امکان‌پذیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: باید همدلی، همکاری و انسجام اجتماعی ایجاد شود تا تعاونی شکل بگیرد و منجر به رونق اقتصادی شود.

صادقی فر به برخی عوامل مؤثر در موفقیت تعاونی‌ها اشاره کرد و مهم‌ترین آن را ارتقای دانش، آگاهی، دانایی، مهارت و توانمندسازی عنوان کرد و گفت: به این موضوعات در تعاونی‌ها بی‌توجهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته در کشور سه هزار و 577 تعاونی با اشتغال‌زایی برای 52 هزار و 487 نفر ایجادشده است.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان