Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در پی خروج غیرقانونی آمریکا از برجام و عملی نشدن وعده های اروپا از تعهدات برجامی خود، ایران تاکنون دو گام در جهت کاهش تعهدات خود در قبال برجام برداشته است و به زودی گام سوم خود را برخواهد داشت.

 

 

 

بیشتر بخوانید: شمارش معکوس برای برداشتن گام سوم کاهش تعهدات هسته ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   بد عهدی طرف برجامی و آغاز گام سوم + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام ظریف مجله خبری دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا

انتشار تصاویری از اقدام پلیس آمریکا در برداشتن حجاب یک زن مسلمان به زور در حالی که در دانشگاه ایالتی آریزونا بازداشت شده، خشم مردمی را به دنبال داشت و شورای مسلمانان آمریکا خواستار تحقیقات کامل درباره آنچه که یک حادثه اسلام‌هراسی خوانده می‌شود، شده است.

به گزارش ایسنا، شورای روابط آمریکایی-اسلامی [CAIR-AZ] اقدامات پلیس را محکوم کرد و خواستار تحقیق در مورد این حادثه شد.

ابوسیف، مدیر اجرایی شورا در بیانیه‌ای گفت: قانون، آزادی عمل مذهبی را تضمین می‌کند. پلیس نمی‌تواند این حق را به حالت تعلیق درآورد. ما اقدامات گزارش شده پلیس را محکوم می‌کنیم و خواستار تحقیقات کامل در مورد این حادثه هستیم.

این فیلم در شبکه ایکس به طور گسترده پخش شده و واکنش شدیدی علیه پلیس را به دنبال داشته است.

این اولین بار نیست که پلیس با تجاوز به حقوق معترضان و دانشجویان به اعتراضات پاسخ می‌دهد. از زمانی که پلیس نیویورک تظاهرکنندگان را در دانشگاه کلمبیا در ۱۸ آوریل دستگیر کرد، تعداد بازداشت‌ها در سراسر کشور به ۱۰۰۰ نفر رسیده است. این بازداشت‌ها باعث شده است که دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا به تظاهرات حامی فلسطین بپیوندند و اردوگاه‌هایی را برای حمایت از غزه محاصره‌ شده برپا کنند.

دانشجویان خواستار آتش بس در غزه و قطع روابط دانشگاه با شرکت‌های حامی اسرائیل هستند. حوادث اسلام هراسی که از زمان شروع تهاجم مستمر رژیم صهیونیستی به غزه در حال افزایش بوده است، چندان جدی گرفته نشده است. سازمان دهندگان تظاهرات اتهامات یهودی ستیزی را رد می‌کنند و استدلال می‌کنند که اقدامات آنها با هدف دولت صهیونیستی و پیگرد قانونی درگیری در غزه انجام می‌شود.  فیلم‌هایی از پلیس با تجهیزات ضدشورش که در کالج‌های مختلف احضار شده‌اند تا تظاهرات‌ها را خنثی کنند، در سراسر جهان مشاهده شده است که یادآور جنبش اعتراضی است که در طول جنگ ویتنام به راه افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد