Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@11:29:32 GMT

حدادی: برابر اسپانیا به اشتباه خودمان باختیم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۵۱۰۷

به گزارش مهر، تیم ملی بسکتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۹ چین شرکت کرده است، از ساعت ۱۷ (به وقت ایران) آخرین دیدار خود در گروه C مقدماتی این رقابت ها را برابر اسپانیا برگزار کرد و در نهایت با نتیجه ۷۳ به ۶۵ متحمل شکست شد. ملی پوشان بسکتبال ایران نیمه نخست این دیدار را با نتیجه ۳۳ به ۳۱ واگذار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حامد حدادی بعد از این دیدار گفت: به دلیل اینکه بازی اول را واگذار کرده بودیم در بازی دوم تمرکز لازم را نداشتیم و تا حدودی بی خیال بازی کردیم که منجر به شکست تیم ملی شد.

وی ادامه داد: با این حال در بازی با اسپانیا نمایش خوبی داشتیم و بسکتبال ایران را به نشان دادیم. هر چه در توان داشتیم را به نمایش گذاشتیم و خوب جنگیدیم اما در دقایق پایانی اشتباهاتی داشتیم که منجر به شکست مان شد.

حدادی ادامه داد: به هر حال فرق بین تیم های باتجربه و بزرگ با تیم های ضعیف تر در استفاده از همین دقایق حساس است. ما برابر اسپانیا می توانستیم برنده باشیم اما در دقایق ابتدایی اشتباهاتی داشتیم که باعث شکست مان شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در شرایطی از ساعت 21.15 چهارشنبه در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که بازی نخست را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ واگذار کرده و کار سختی برای جبران در این دیدار خانگی دارد.

شهرداری که یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به شمار می‌رود، برای حفظ امیدهای خود و کشیدن کار به دیدار سوم، چاره‌ای جز برتری در تهران ندارد. شهرداری در دوره قبلی برابر همین تیم الریاضی صف‌آرایی کرد، اما در نهایت نماینده لبنان عنوان قهرمانی را به دست آورد تل نشان دهد از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. حالا گرگانی‌ها امیدوارند تیمشان با هدایت مصطفی هاشمی بتواند این افتخار را کسب کند.

شهرداری گرگان بعد از دو بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام، راهی بیروت شد تا در برابر الریاضی صف‌آرایی کند. تیمی که با وجود دو مصدوم و خستگی بازیکنانش به نوعی از پیش بازنده بود.

شهرداری در نخستین بازی، کوارترهای اول تا چهارم را با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد، حالا هاشمی و شاگردانش در دیداری خانگی و کیلومترها دورتر از جایی که باید باشند(یعنی گرگان) خود را آماده جدال با الریاضی می‌کنند.

نماینده لبنان از ملی‌پوشان این کشور تشکیل شده و چند بازیکن با کیفیت خارجی را هم در ترکیب دارد.این مسابقات به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و برتری شهرداری گرگان در این دیدار به معنای ادامه حضور آنها در مسابقه است. اگر شهرداری برنده شود، بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ در بیروت برگزار خواهد شد.

در تیم شهرداری ارسلان کاظمی، سینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، خشایار علی‌اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، سالار، ویل چری، محمد یوسفوند و امیرحسین آذری با هدایت مصطفی هاشمی و در تیم الریاضی جورج دعبول، تان میکر، امیر سعود، مروان زیاد، کریم زینون، سامر خطاب، علم الدین کیکانوویچ، علی منصور، محمد تبارا، وائل عرکجی، هایک گیوکچیان، مانی هریس و جاناتان سیمونز با هدایت احمد الفران حضور دارند.

قضاوت این دیدار را داورانی از کشورهای عراق، سوریه و اردن برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست