Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد خوشقدم  فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همایش پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس با مشارکت سپاه پاسداران، شهرداری و بنیاد شهید شاهرود از برنامه‌های این هفته است.

او با بیان اینکه در این همایش از بانوان موثر در دفاع مقدس نیز تجلیل می‌شود، افزود: در این هفته میز خدمت در مسجد‌های محله‌های اسلامی و کم برخوردار با حضور مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پاسخ گویی به شهروندان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه در یک روز از هفته دفاع مقدس با خانواده ۵۰ شهید در قالب ۱۵ گروه از مسئولان شهرستان دیدار می‌شود،بیان کرد: برنامه روایتگری در ۲۰۰ مدرسه نیز در دستور کار است.

سرهنگ خوشقدم، اعزام کاروان نمادین به مناطق دفاع مقدس در ۳۰ مدرسه و همایش پیاده روی و کوهپیمایی با همکاری تربیت بدنی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شاهرود عنوان کرد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م

برنامه روایتگری در ۲۰۰ مدرسه نیز شهرستان شاهرود در دستور کار است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد

 حجت‌الاسلام علی اکبرپور ضمن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بیان کرد: دیروز سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام بود محضر همه ارادتمندان شهادت مولا را تسلیت عرض می‌کنیم و با نابودی صهیونیست روزی ما در روز قیامت فراهم شود.

وی ادامه داد: یاد و خاطر استاد مجاهد علامه بزرگ شهید مرتضی مطهری این رادمرد را گرامی می‌داریم در همین راستا هفته معلم را نیز گرامی می‌داریم به محضر همه معلمانی که به ما درس زندگی و زیستن را آموختند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان تصریح کرد: امید داریم معلمانی که سایه آنان بر سر ما است خداوند عمر باعزت برای آنان قرار دهد آنانی که همنشین اهل‌بیت هستند خداوند روحشان را شاد کند.

وی افزود: مجلس، مجلس رادمردان رادی است که رفتند تا ما بمانیم به نیابت فرمانده سپاه پاسداران خدمت همه حضار گران‌قدر خوش آمد عرض می‌کنم و صمیمانه سپاسگزار هستم.

اکبرپور اذعان کرد: مجلس به نام مردان مردی است من‌جمله محب علی فارسی، آنچه خوبان همه دارند در این شخصیت ویژه و در ستارگانی که اطراف این شخصیت نورافکنی می‌کنند وجود داشت.

وی ادامه داد: شهید محب علی فارسی معلم، شهید رزمنده، جانباز است و آخرین مدال با افتخاری که بر سینه این شهید و همه شهدا می‌درخشد مدال شهادتی است که بر جمیل این بزرگواران نورافشانی می‌کند.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان مطرح کرد: یاد و خاطره همه شهدایی که به‌ظاهر در میان ما نیستند؛ اما اثرات قطره‌قطره خون آنان امروز در دانشگاه‌های آمریکا مکمل و اروپا پیداست و مکمل دفاع مقدس و جان‌فشانی آنانی که از نفس افتادند تا ما نفس بکشیم آنانی که قد رعنایشان بر زمین سایه افکند.

وی افزود: آنانی که ایران اسلامی به پشتوانه آن گل‌های مطهر حرفی دارند که برای همه قابل‌شنیدن و قابل‌توجه است اگر هشت سال دفاع مقدس نبود و ده‌ها هزار شهید نبود قطعاً وعده صادق نبود.

اکبرپور گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس نبود امروز اثرات آن را در دانشگاه و جوانان آمریکایی و اروپایی می‌بینیم همه لحظه‌به‌لحظه نفس افتادن مردان مردی است مثل حاج قاسم‌ها حاج محب‌ها و همه آنانی که ستاره هدایت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی