Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در پنجمین شب از مراسم عزاداری دهه اول محرم در خانه کارگر با بیان اینکه بیش ‌150 منبع به حادثه عاشورا پرداخته‌اند، عنوان کرد: مستندات تاریخی متفاوت با مرثیه‌خوانی است.

او ادامه داد: مظلومیت حسین(ع) فقط به این نیست که در عاشورا شهید شدند، بلکه به این دلیل که از انتشار اخبار و اطلاعات دقیق درباره امام حسین(ع) دریغ شده است، ایشان مظلوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محجوب با بیان اینکه ابومخنف اولین کسی است که مقتلی برای امام حسین(ع) می‌نویسد و مقاتل دیگر از جمله مقتل سید بن طاووس با استناد به آن مقتل نوشته شده، گفت: آنچه ما انجام می‌دهیم مقتل خوانی است. ما از روی این کتاب یعنی کتاب سید بن طاووس بخشی از حادثه عاشورا را بازخوانی می‌کنیم.

او عنوان کرد : امام حسین (ع) از مکه که حرکت می‌کند به قصد شهادت به کوفه می‌رود. این سوال همواره مطرح بوده که آیا امام حسین(ع) برای شهادت به کربلا می‌رفت یا برای حکومت؟ سید طاووس بارها ثابت می‌کند که امام به قصد شهادت به کربلا می‌رفتند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه جریاناتی که به منابع وهابی وصل هستند در این امر تشکیک می‌کنند، تصریح کرد: امام حسین (ع) راه را به سمتی انتخاب و بعدا راه را عوض می‌کند. اینکه امام هر لحظه به این فکر می کند که ممکن است به شهادت برسد از حرکت او مشخص است و این نشان می‌دهد که ایشان به قصد شهادت به کربلا می‌رود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا محجوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران