Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد پست صالح حمیدزیچ در باشگاه بایرن مونیخ تغییر کند.

طرفداری - با رفتن هونس، تیم مدیریتی بایرن مونیخ دچار تحول می شود. طبق شنیده ها، هاینر رئیس جدید باشگاه خواهد بود. رومنیگه همچنان مدیر ارشد اجرایی است و اولیور کان هم به هیئت مدیره باشگاه اضافه می شود.

به گزارش بیلد، اولی هونس می خواهد پستی بالاتر برای حسن صالح حمیدزیچ در نظر بگیرد و در حوزه مدیریتی از او در باشگاه بایرن مونیخ استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در این مورد هاینر و اولیور کان تصمیم خواهند گرفت. به نظر می رسد هاینر توصیه های هونس را می پذیرد اما کان می خواهند مدتی با صالح حمیدزیچ همکاری کند و بعد در این باره تصمیم بگیرد. گفته می شود این سه نفر پنجشنبه گذشته با هم دیدار کرده به گفتگو پرداخته اند.

دو گزینه برای صالح حمیدزیچ وجود دارد: گزینه اول این است که او قراردادش را با بایرن به عنوان مدیر ورزشی تا سال 2022 تمدید کند (با دستمزد بیشتر). گزینه دوم این است که او پستی مدیریتی در باشگاه به عهده بگیرد. اگر گزینه دوم انتخاب شود، مکس ابرل ممکن است مدیر ورزشی بعدی بایرن باشد. کان همیشه طرفدار روش مدیریت ابرل بوده است.

وقتی در سال 2017 بایرن مونیخ به دنبال استخدام یک مدیر ورزشی بود، گزینه موردنظر هونس، ابرل بود. اما رومنیگه می خواست مدیر ورزشی بایرن، لام باشد. در نهایت این پست به صالح حمیدزیچ رسید. حالا کان فرصت دارد گزینه مدنظر هونس را به بایرن مونیخ بیاورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد

 
به گزارش  تابناک به نقل از موج ، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

دیگر خبرها

  • مکس ابرل: هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده‌ایم
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت